Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

status code: 22FB - 335A - B800 - 0F00 - C000 - 0034


maasa

Recommended Posts

Zdravím,

jsem začátečník a chtěl jsem aktualizovat hru z dvd (což jsem si až teď přečetl, že je hloupost :cry: ) a napsalo mi to toto:

Can´t read the update from the disc. Please reinsert the disc to continue the update.

If the problem persists, visit www.xbox.com/support.

Status Code: 22FB - 335A - B800 - 0F00 - C000 - 0034.

Dokáže mi někdo prosím poradit, jak se toho zbavit?

Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,jsem začátečník a chtěl jsem aktualizovat hru z dvd (což jsem si až teď přečetl, že je hloupost :cry: ) a napsalo mi to toto:Can´t read the update from the disc. Please reinsert the disc to continue the update.

If the problem persists, visit www.xbox.com/support.

Status Code: 22FB - 335A - B800 - 0F00 - C000 - 0034.

Dokáže mi někdo prosím poradit, jak se toho zbavit?

Předem děkuji.

Nenapsal jsi jaký máš FW flashe , dashboard a z jaké hry jsi chtěl aktualizovat . Bez toho ti poradit nemůžeme .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikde na xboxu jsem nenašel dashboard, zkusím to alespoň popsat. Mám klasický bílý xbox, který jsem koupil v červnu 2010, z druhé strany xboxu je datum výroby 15.07.2009. Flash mi dělal nějaký kluk, které jsem našel na internetu. Neřekl mi, co s tím udělal, jen mi ukázal, že fungují hry. Spustil jsem na tom všechny nové hry...Fifa 2011, NHL 2011, Mafia II, Virtual Tennis 4 atd. Ta chyba, kterou jsem popsal, se mi stala u NHL 2012.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DB je menu xboxu . Jaký je najdeš zde :

SYSTÉM SETTINGS – CONSOLE SETTINGS – SYSTÉM INFO – třetí řádek odspoda – D. ………………

Ale stačí že jsi napsal při čem se ti to stalo . Tím že jsi aktualizoval DB na 13146 z DVD , tak se ti smazal flash ( http://console-forum.net/tema/119565-neupdatovat-na-dashboard-2-0-13142-0-alebo-2-0-13141-0-nespusti-ziadnu-palenku ) a update nedokončilo .