Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Rozdíl mezi .iso a .cso hry


Roman611

Recommended Posts

Dobrý den. Jsem úplný nováček a psp mám teprve den. Mám verzi 3004 ale je tam fw 6.61, budu to prvně muset downgradnout na 6.60. Stahuju si velký balík her z torrentu, ale jsou tam hry právě ve formátu ISO a CSO. A našel jsem tam třeba dvě stejně hry, ale jedná v ISO a druhá v CSO, jenže ta v cso byla o pár set megabajtu menší. Jaký je v těch formátech prosím rozdíl?? Předem moc děkuji a omlouvám se jestli jsem toto téma založil na blbě stránce. A jinak jsem hledal asi půl hodiny a nemohu to nikde jinde najít tady.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, xmod napsal:

CSO je komprimované ISO, takže v CSO je hra menší.Na druhou stranu ale taky bude nabíhat o něco pomaleji.Jestli máš místo na kartě, preferuj ISO. Jestli s místem bojuješ, víc her se ti vejde v CSO.

Moc děkuji za vysvetleni.. Popr. kde bych následující hru Dino crysis na psx? Chtěl bych si to prekonvertovat na psp.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Mimo komprese ještě hry v CSO formátu bývají ořezány, ale není to pravidlem. Většinou se tak maže update, cizí jazyky, případně zvuky a pod... Výsledkem je hra ještě v menší velikosti, ale může se i stát, že následně bude problém s načítáním a sekáním...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace