Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Nefunkční mechanika.


MILOŠ0062

Otázka

Přátelé potřebuji pomoc.Před časem jsem jsem koupil od kolegy xbox360 variantu Jasper.jště jsem k němu neměl ovladač a tak jsem se v dobré víře rozhodl že ho vyčistím od prachu a vyměním v mechanice gumičku.tak jsem taky udělal.Když jsem po nějaké době dokoupil ovladač a vyzkoušel jsem ho tak jsem zjistil že nechce načíst žádnou hru ani cd a dvd.Zkusil jsem proto vyčistit leaser,ale ani po tom se situace nezměnila.Proto jsem podle typu mechaniky (Philips Lite on DG-16D2S-09C)koupil nový leaser a vyměnil ho.Bohužel ani po tomto zákroku se situace nezměnila.Mechanika se sice snaží načíst hru ale po chvíli se nic neděje.Navíc jsem se dočetl o zázraku jménem KLÍČ který je spárovaný se základní deskou a teď mám obavy že jsem ho demontáží mechaniky nějak rozhodil.Budu vděčný za jakou koli radu která mi pomůže mechaniku sprovoznit.V opačném případě půjde xbox do šrotu.Což bych moc nerad.Měl to být dárek pod stromeček a je z toho jen zklamání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Moderators

Klic mechaniky jste timto urcite nerozhodil, ta mechanika je proste vadna. Jedine ji vymenit za jinou, je treba ji ale naflashovat soft, tak aby se shodoval s klicem zakl desky. To uz je pro pokrocilejsiho uzivatele a nebo nejakeho servisaka co tomu rozumi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
V 26. 12. 2017 at 22:26, romeno napsal:

Klic mechaniky jste timto urcite nerozhodil, ta mechanika je proste vadna. Jedine ji vymenit za jinou, je treba ji ale naflashovat soft, tak aby se shodoval s klicem zakl desky. To uz je pro pokrocilejsiho uzivatele a nebo nejakeho servisaka co tomu rozumi. 

No tak to kašlu.Nehodlám do toho už nic investovat.Jestli to někdo za 500 i se 120gb HDD tak mu to pustím.Mám k tomu ještě asi 16 her,a funglovku drátový ovladač.Ale to bych prodal samostatně.

 

Odkaz ke komentáři