Přejít na obsah
spenat

NoNpDrm - Spouštění záloh her (HENkaku 3.60/3.65)

Recommended Posts

Pokud již máte nainstalovaný HENkaku na verzi FW 3.60 či jste již updatovali na FW 3.65, pravděpodobně Vás zajímá, jak lze hrát zálohy her. Nejprve bych rád podotkl, že v tomto tématu budu řešit zálohu hry, kterou jsem si osobně vytvořil a kterou opravdu vlastním (konkrétně Limbo) v žádném případě se zde nebude řešit warez (což je proti pravidlům fóra) a vše děláte plně na vlastní riziko.

Co budu potřebovat?

  • PS Vita s nainstalovaným Homebrew Enablerem (HENkaku, návod najdete zdeve verzi 3.60 či 3.65

 

Jak na to?

1.) Stáhněte si nejnovější verzi pluginu "NoNpDrm" z této stránky: https://github.com/TheOfficialFloW/NoNpDrm/releases

  • Pozn.: Soubor, který si stáhnete, se bude nazývat "nonpdrm.skprx"

2.) Nakopírujte stažený plugin do složky ux0:tai, příp. ur0:tai, v závislosti na tom, kterou složku pro pluginy používáte.

  • Pozn.: ux0:tai se většinou používá, pokud máte originální paměťovou kartu od Sony, ur0:tai se většinou používá, pokud používáte adaptér SD2Vita.

4.) Otevřete soubor ux0:tai/config.txt (respektive ur0:tai/config.txt) a přidejte do něj následující řádky (změňte cestu z ux0 na ur0, pokud je potřeba):

*KERNEL
ux0:tai/nonpdrm.skprx

5.) Restartujte Vitu a máte hotovo! Nyní již můžete kopírovat zálohy her do svého zařízení :)

 

Kam hru nakopírovat, jak jí spustit?

1.) Vytvořte si zálohu hry ve formátu NoNpDrm

  • Pozn.: Záloha je ve formátu složky s názvem, tedy např. PCSB00336: V této složce najdete data hry.

2.) Celou složku zkopírujte do Vity, konkrétně do složky ux0:app (pro upřesnění se můžete podívat sem).

3.) Ve VitaShellu běžte na prvotní obrazovku (tam, kde vidíte základní oblasti paměti: tedy třeba ux0, ur0, pd0, apod.) a stiskněte trojúhelník. Poté vyberte a stiskněte "Refresh livearea".

4.) Chvíli počkejte, nakonec by se měla objevit zpráva "Refreshed 1 Item(s)". V takovém případě máte hotovo a hra se vám objevila na vaší domovské obrazovce.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

chcel by som sa spýtať, či po nainštalovaní NoNpDrm stratím možnosť hrania MaiDump hier. 

Inými slovami - je možné mať na Ps Vita paralelne obe aplikácie - pričom jednu by som používal na hry dumpnuté prostredníctvom MaiDump a druhú na hry dumpnuté prostredníctvom NoNpDRM? alebo sa to navzájom vylučuje a budem si musieť vybrať, ktorému typu dám prednosť?

vďaka za odpoveď

 

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jjjoshua: Zdravím, ve zkratce nelze, důvodem je prakticky úplná nekompatibilita mezi zmíněnými pluginy.

Abych to trochu rozepsal, důvodů je více (viz následující odkaz, kde jsou popsané výhody/nevýhody použití MaiDump). Co je, nicméně, důležité je, že velmi silně doporučuji přestat využívat dumpy vytvořené přes MaiDump, jedná se o zastaralý způsob dumpování, který nezajišťuje stoprocentní kompatibilitu s tituly na Vitě.

Doporučil bych tedy dumpy vytvořit znovu a to právě pomocí NoNpDrm. Savy z MaiDump je údajně možné konvertovat pomocí této aplikace, nicméně osobně jsem nezkoušel.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ešte ma napadla jedna otázka, respektíve dve :-) Som totiž začiatočník, Vitu mám sotva mesiac. Napadlo ma, či je možné mať na dvoch rôznych pamäťových kartách (obidve originál, žiadna SD2Vita) aj rôzne pluginy. Teda, či by som mohol mať na jednej Maidump a na druhej Nonpdrm. Alebo či tie pluginy nejako ovplyvňujú chod konzoly a dali by sa mi hrať len hry z jednej z nich.

A tiež sa chcem spýtať ako je to s Henkaku Enso. Zatiaľ mám len Henkaku 3.60, ale nie permanentnú úpravu Enso. V každom prípade ale plánujem na ňu prejsť. Chcem sa teda spýtať, či tá inštalácia Ensa sa nejako týka aj pamäťových kariet, alebo sa viaže iba k samotnej konzole a je potom jedno akú kartu budem používať a tá permanentná úprava tam už bude.

Ďakujem moc za odpoveď.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Co se první části tvého dotazu týče: Čistě teoreticky by to jít mělo, ale prakticky si nemyslím, že je to dobrý nápad - pluginy se loadují do paměti Vity po startu zařízení a je velmi pravděpodobné, že poté, co bys změnil kartu a pluginy, poškodilo by to některé již nainstalované hry. Osobně jsem sice nezkoušel, ale opravdu mi to nepřijde jako dobrý nápad.

Co se týče Ensa: Instalace se váže ke konzoli, nikoliv ke kartě. Jakmile tedy úpravu nainstaluješ, tvá konzole na ní permanentně zůstane (dokud se nerozhodneš jí sám odinstalovat), nehledě na paměťové kartě.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat


×

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.