Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Výběr konzole a předplatného


benjamin

Otázka

Jsem úplný konzolový začátečník. Přemýšlím nad koupí Xbox One S nebo X.

Budu hrát na monitoru bez 4k, chtěl bych hrát hlavně multiplayer hry jako Battlefield 5, Titanfall 2, Forza Horizon 4,... a pak nové tituly. 

Jde mi hlavně o plynulost hry. Grafika je až na druhém místě. Představa je, abych si bez problémů zahrál alespoň 2 roky.

Také nevím jaká je přesně ta předplacená služba, která umožní hrát online a zároveň budu mít zdarma vybrané tituly her. 

Děkuji za věcné rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Ja bych na tvem miste sel do X, jelikož hry tam bezi s daleko mensimi propady v fps.

Predplacen služba je bud:

Gold - nutny por online hrani, diky nemu mas mesicne 4 hry zdarma
Game Pass - knihovna, kdy v ramci clenstvi mas pristup k cca 160hram
EA Access - knihovna, kde mas v ramci clenstvi pristup k cca 50hram od EA

 

Jinak mrkni sem http://xboxweb.cz/xbox-one-manual/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Urcite X...S model je opravdu zaklad pro deti ktere neresi multiplayer...novejsi mp hry uz na zakladnim xboxu nebezi moc lichotive takze pokud je to tvoje priorita byl bys nemile prekvapen (jde teda o hru od hry ale novy COD nebo battlefield uz na zakladni verzi funi unavou ale treba fortnite ci forza se na nich hraji porad svele)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Black Friday v Česku je pomalu každý pátek... Sleva nějaká určitě bude nebo alespoň budou velcí prodejci uvolňovat slevové kódy (leden-únor je okurková sezóna, jsou malé prodeje a obchodníci se často zbavují čeho můžou za každou cenu). Pokud nemusíš kupovat na Vánoce nebo neplánuješ přes svátky intenzivně hrát, vyčkal bych...

Osobně mám Xbox One S 2TB a jsem spokojený. Na hry, které jsi vypsal by v pohodě stačilo.