Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

X360 Falcon 2.0. 17559.0 RGH "mám po ptákách?"


s3mik

Otázka

Zdravím, jelikož mi doma leželo starý xko360 a studuji elektrotechniku navíc mě to baví řekl jsem si že si udělám RGH... xbox se nepoužíval z důvodů, protože jednou se prostě zbláznila mechanika a sama od sebe se otevírala a zavírala, problém ale nebyl ani v tlačítku ani v mechanice,.. xbox měl příkaz na eject a close i potom co jsem mechaniku odpojil.. tudíž závada asi SW nebo FW.. no k věci.. koupil jsem Coolrunner, Nand-x a řekl jsem si že provedu úpravu.. s pájením nemám problém a celkově problematikou kolem úpravy taky ne, ale co se mi stalo... při pájení pinů od nandx na desku kůli záloze nandu, nahrání xell získání cpu key atd atd.. jsem já idiot napájel jeden pin vedle.. konkrétně pin "5" což je GND o jeden pin výš (zkusil jsem je propísknout a ne oba bohužel nejsou gnd.. )
Obrázek pinů , toho jsem si ale nevšiml a při dumpování nandu vše proběhlo jak mělo.. (aspoň to tak působilo.. ) no a po nahrání vytvoření xellu a nahrání už se xko nezaplo.. pak mi došlo že ten dump kterej jsem pak přehrával je vlastně špatnej (na toto jsem přišel až potom co jsem si všiml chyby v pinech) takže nemám originál zálohu nandu.. zkoušel jsem kde co jsem na netu našel smazání celého nandu.. vytvoření nového bez původního pomocí cizího klíče a kde si cosi.. ale sem v pasti.. někdo nápad radu.? dá se z toho vybruslit.. myslím si že nebejt mojí chyby už by to běželo jak má.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
před 31 minutami, Rendis napsal:

Bez problémů řešitelné - k RGH není původní NAND nutnost.

dobrá, šéfe a mohu nějak poprosit o nějákou konzultaci ? z mojí bezradnosti už jsem stáhl nand od někoho na netu a zkusil přehrát ale bez úspěchu.. ani ledka neblikne, nereaguje na start tlačítko.. :( jestli by byl nějákej postup ? 🙂 mimochodem děkuju za odpovědi chlapi, vážím si toho..

Odkaz ke komentáři