Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Češtiny do Xbox her


Benysek22

Recommended Posts

Ahoj, jsem amatér a tak se ptám, zda existuje nějaký web, kde se dají najít češtiny do xboxových her, pokud tedy existují. Já si nedávno nahrál do Crysis 2 texty přeložené z PS3 ještě, když nebyla oficiální CZ verze..tím pádem mě napadlo, že by mohly být počeštěny i nějaké další hry ne ? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 153
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Do Crysis 2 tu češtinu z PS3 nahrávali ještě pár dní před tim než to vyšlo oficiálně a Crysis 2 v sobě tu češtinu měl už od těch co tu hru vydali, takže pokud chceš mít i jiný hry v češtině tak si musíš napsat tomuto člověku (michalss), aby ti poradil jak si tu češtinu udělat, ale samotnýmu by ti to trvalo strašně dlouho, takže čeština si myslím je uplně zbytečná...např do hry Alan Wake dělalo český titulky několik lidí a přesto jim to trvalo možná 5 měsíců

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jsem amatér a tak se ptám, zda existuje nějaký web, kde se dají najít češtiny do xboxových her, pokud tedy existují. Já si nedávno nahrál do Crysis 2 texty přeložené z PS3 ještě, když nebyla oficiální CZ verze..tím pádem mě napadlo, že by mohly být počeštěny i nějaké další hry ne ? :-)

Zaregistruj se i na LOADFILES - je tam několik lidí , kteří už pár her do češtiny převedli a stačí ti je jen stáhnout . Můžeš i pomoci . Seznam je zde :

http://loadfiles-forum.com/index.php?board=69.0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky