Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PS3/Xbox vypálené hry-potřeba?


gladiatus96

Otázka

Zdravím všechny příznivce konzolí :)

Před nedávnem jsem prodal mojí 1. konzoli (Ps2) a nyní plánuji koupi buď Xboxu,nebo PS3

Podotýkám, že jsem tu poprvé a tudíž nejsem obeznámen s fórem, omlouvám se, jestli už toto vláknu tu je.

Konzole by byla převážně na offline hraní.

Můj dotaz je takový.. potřebuji něco specifického, abych mohl hrát vypálené hry?? U Xboxu musím mít nějaký flash, nebo co to je.. u PS3 je to jak??

Musím k tomu dokupovat nějakou speciální mechaniku, nebo hry rozjedu jen tak z disku/HDD (bavíme se pořád o PS3)

Chtěl bych vědět o tomto tématu co možná nejvíce, jelikož jak jsem říkal, jsem amatér O_o

Jináč konzoli bych vybíral někde na aukro, prostě byla by bazarová. Peněz moc není.. teď jsem vyplázl ranec za noťas a zrcadlovku :))

Děkuji moc!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

No je tu dost podobnejch topicu jako je tenhle.

Staci se podivat do Xbox 360 sekce a do psp 3 sekce.

Strucne PS 3 se da taky "flashnout"(pres update) ale jdou jen nejake konzole(mene nez u xboxu)

U xboxu jdou skoro vsechny fleshnout vcetne slimu .

Mel jsem jak ps 1 tak ps 2 a ps 3 ale tu jsem prodal a sehnal si Xbox 360 mam ho radeji at uz kvuli hram (gow,alan wake atp.), tak mi prijde ze pri nekterych hrach bezi lepe nez PS 3 (ted me tu nejaci PS3 fans ukamenujou) .

Takze jestli ti jde jen o flash a o single player, ja bych bral Xbox 360 klidne nakej starej fat co ma revizi jasper bud flashej nebo nefleshej a nechat si ho flashnout nebo udelat RGH ( muzes hrat veci rovnou z HDD a nemusis vypalovat ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0