Jump to content
peeeca

Jaký tablet do 3000 Kč? Prosím poraďte

Recommended Posts

Ahoj,

můžete mi prosím poradit, který tablet do 3 000 Kč je nejlepší? Celkem se mi libí tento - http://www.xtech.cz/tablet-xtechtab-xt901a13-9-0-kapacitni-3d-8gb-microsd-usb-wifi-android-4-0-cz.php Co na něj říkáte? A nebo mi můžete doporučit nějaký jiný? Využil bych ho hlavně na internet a samozřejmě bych si někdy zahrál i tu nějakou hru. Také bych chtěl aby baterka něco vydržela a aby byl rychlej a nějak moc se nesekal.

Budu rád za všechny nápady a rady, které mi něco přinesou.

No máš na to svuj názor,pokud vidíš odlišný názor, jako popud k hádce,tak to asi bereš z jiného konce než já.

Každopádně vím kam směřuješ tím ///pokud je člověk jen trochu šikovnej/// vím že určité věci se dají doinstalovat,ovšem kéž by to byl jediný problém Č.tabletu bylo by to fajn.

Pracuji jako herní vývojář pro IOS/Android a věř mě, že vzhledem k tomu že

se Android cpe všude možně ,potřebuji ke své práci opravdu velké množství hw ruzných specifikací pro testování kompatibility.

A věř nebo ne:) i mě napadlo že bych mohl ušetřit a těch "čínanu" mě prošlo rukou opravdu dost.

A všechno to bylo tak akorát na H....

Kdybych se na to měl dívat z pohledu běžného uživatele tak

To první zjevné je kvalita zpracování

plasty : vržou

displeje : no comment

konektory : po čase špatný kontakt s deskou, obzvláště ten nejpoužívanější, pro nabíjení :)

Baterie : po pár měsících ztráta tak 80 % výdrže. díky čemuž se z toho stane placka závislá na el.síti.Dobrá tak max. na koukání na filmy v posteli.

wifi - To je kapitola:) muže se trefit kousek co má tak slabé rádio že se uběhám i pod hotspotem,nebo tak přebuzené rádio, co vycucá baterku za 5 min.

takhle bych mohl pokračovat opravdu dlouho.

Zcela jistě existuje v té džungli Č. tabletu par kousku, které budou v určitých bodech OK, však jistě to budou kompenzovat jiné problémy.

Za mě nemá koupě č.tabletu smysl.Sám tady mám 4 POINT OF VIEW tabletu ve skříni :)