Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Při hraní HER hlučná konzole - ŘEŠENÍ


Mojmir

Recommended Posts

Co se týče zahřívání konzole, trochu to pro mně bylo zklamáním (měl jsem PS1,PS2,PS3 nyní PS4). Po delší době se konzole zahřeje včetně jejího okolí a pak už je poměrně hlučná (nasává již ohřátý vzduch). Protože ale pracuju jako servisní technik IT zařízení a tyto problémy řeším denně, tak to pro mne nebylo žádné překvapení. Konzole je na svou velikost velmi výkonná a odpadní teplo prostě musí někam jít. Dnes se v téměř žádném odvětví věcí do domu nedělají praktické ale dizajnové, které trpí tím, aby byly pěkné. Poměrně zajímavé bylo jak tu někdo psal že dal konzoli na děrovaný vrch nepoužívaného Receiveru a konzole je tišší důsledkem toho že vlastně vytvořil pasivní chladič. Já jsem zvažoval možnosti a rozhodl zakoupit podložku Coolermaster CMC3 pro NTB 12-15" black, 20cm fan, která rozměry je podobná a má velmi velký ventilátor (20cm) což by mělo zajistit téměř neslyšitelný chod a velkou plochu k chlazení.

Po provedení je konzole tichá, rozdíl je doslova propastný, proti občasnému "leteckému" provozu, který je schopna při nejvyšších otáčkách konzole vyprodukovat.

Potřebný materiál: Coolermaster CMC3 pro NTB 12-15" black, 20cm fan, gumové nožičky ideálně 7mm-1cm vysoké (třeba tyto: http://www.ges.cz/cz/e-20-GES06800428.html).

Postup: Na konzoli nalepíme do rohů 4ks gumových nožiček, položíme na podložku, připojíme USB napájení ventilátoru.

Přeji nerušený zážitek z her

Mojmír

Upraveno uživatelem Mojmir
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel stejny problem, konzole byla jak tryskac...tak sem ji dal do batuzku a napochodoval do sony v praze...za tyden mi volali ze je vyrizeno, prisel jsem a obdrzel jsem fungl novy ps4,kterej je uplne tichoucky:) nejjednodussi reseni a zdarma:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky