Jump to content

30 dní od předání k opravě - Nový problém!


g00dFeLLa´z
 Share

Recommended Posts

Zdravím.

Chtěl jsem se zeptat, 23.11. jsem předal u Vodafone Ústí nad Labem svůj mobil k opravě a tam mi babka řekla, že mají ze zákona 30 dní, ale neřekla mi co po těch 30ti dnech můžu a na co mám nárok.

Pár lidí mi tu už v ShoutBoxu psalo, že bych měl nárok dokonce na nový telefon, nebo na vyplacení peněz.

Jak to teda je? Má s tím někdo zkušenosti?

Díky moc!

Link to comment
Share on other sites

Zdravím.

Chtěl jsem se zeptat, 23.11. jsem předal u Vodafone Ústí nad Labem svůj mobil k opravě a tam mi babka řekla, že mají ze zákona 30 dní, ale neřekla mi co po těch 30ti dnech můžu a na co mám nárok.

Pár lidí mi tu už v ShoutBoxu psalo, že bych měl nárok dokonce na nový telefon, nebo na vyplacení peněz.

Jak to teda je? Má s tím někdo zkušenosti?

Díky moc!

Čus...

Podle zákona má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace.

Pokud nebude telefon opravenej do 30ti dní od data podání reklamace, tak máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Z toho plynou následující řešení:

1. Vrácení peněz v plné výši

2. Výměna za bezvadný výrobek (nemusí být nový), nebo za výrobek odpovídající kvality a výkonu. Může se stát, že máš telefon 2 roky a poslední měsíc se Ti podělá tak, že budeš chtít novej, ale už nebude v nabídce. Každej prodejce má takový tabulky, nebo tak něco a podle toho Ti dá vybrat, jestli chceš novej - jinej telefon.

To je asi tak všechno.

Některý firmy dělají to, že když jim výrobek přineseš do 7 až 10 ti dní, tak Ti vrátí peníze, nebo vymění za jinej. Ale to je jenom jejich dobrá vůle.

ZUZY

Link to comment
Share on other sites

¨mě dali novej mobil.......a nomálně chtěli že mám počkat do šesti do večera.....že 30 dní bude až v šest večer.......a v šest večer mi dali novej..........

:D :D :D sorry za OT ale ja si nemuzu pomoct ze demence lidi muze byt az takova...nebo spis demence zakonu?? no i kdyz za nemi stoji taky lidi... proste lol

Link to comment
Share on other sites

Čus...

Podle zákona má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace.

Pokud nebude telefon opravenej do 30ti dní od data podání reklamace, tak máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Z toho plynou následující řešení:

1. Vrácení peněz v plné výši

2. Výměna za bezvadný výrobek (nemusí být nový), nebo za výrobek odpovídající kvality a výkonu. Může se stát, že máš telefon 2 roky a poslední měsíc se Ti podělá tak, že budeš chtít novej, ale už nebude v nabídce. Každej prodejce má takový tabulky, nebo tak něco a podle toho Ti dá vybrat, jestli chceš novej - jinej telefon.

To je asi tak všechno.

Některý firmy dělají to, že když jim výrobek přineseš do 7 až 10 ti dní, tak Ti vrátí peníze, nebo vymění za jinej. Ale to je jenom jejich dobrá vůle.

ZUZY

Odkaď tohle prosímtě víš?

A jinak... Co když mi zavolají 24.12., že si tam mám dojít? Jak jim dokážu,že mi to zavolali až 24. místo 23. ?

Link to comment
Share on other sites

Odkaď tohle prosímtě víš?

A jinak... Co když mi zavolají 24.12., že si tam mám dojít? Jak jim dokážu,že mi to zavolali až 24. místo 23. ?

Čus...

Vím to, protože jsem dělal v TMobilu a dělal jsem mimo jiný i reklamace.

Nicméně tohle je normálně občansko právní zákoník.

Co se týče toho, že Ti zavolají, nebo ne tak je to jednoduchý.

Ten telefon jim přijde na prodejnu a je tam normálně protokol o tom, kdy jim ho nějaká sběrka, nebo jiná firma předala na prodejnu.

Myslím si, že ale prodejce není povinnej Ti dát vědět, že ten telefon máš k vyzvednutí. Ale tímhle si nejsem jistej.

ZUZY

Link to comment
Share on other sites

:D :D :D sorry za OT ale ja si nemuzu pomoct ze demence lidi muze byt az takova...nebo spis demence zakonu?? no i kdyz za nemi stoji taky lidi... proste lol

Čus...

Co bys dělal, když by za Tebou přišel člověk do práce v 15:00 a byl by to 30 den od podání reklamace a chtěl vyměnit telefon.

Ty bys mu ho vyměnil a večer tak v 17:59 by Ti minutu před zavíračkou přinesl nějakej posel telefon z opravy.

Peníze by byly vráceny zákazníkovi a Ty bys měl telefon z opravy...

Prostě nebyly splněny zákonný náležitosti pro odstoupení od kupní smlouvy a Tys zákazníkovi neměl vrátit peníze = pěkně jsi si vydělall :-)

Proto je nejlepší jít do prodejny až 31. den po podání reklamace a je to.

ZUZY

Link to comment
Share on other sites

Delam v praci reklamace a proste pokud vec neprijde do 30 dnu davame penize nebo jiny vyrobek za stejnou cenu. Pokud vyrobek do 30 dnu prijde tak ho vracime zakaznikovi az si pro nej prijde, takze proste tam jdi po tech 30 dnech a bud dostanes novej mobil nebo prachy, nebo pravenej ten tvuj. Nic jineho neres

Link to comment
Share on other sites

Delam v praci reklamace a proste pokud vec neprijde do 30 dnu davame penize nebo jiny vyrobek za stejnou cenu. Pokud vyrobek do 30 dnu prijde tak ho vracime zakaznikovi az si pro nej prijde, takze proste tam jdi po tech 30 dnech a bud dostanes novej mobil nebo prachy, nebo pravenej ten tvuj. Nic jineho neres

A co když jim to přijde 31 den a budou mi to chtít dát a já řeknu,že chci novej?

Link to comment
Share on other sites

A co když jim to přijde 31 den a budou mi to chtít dát a já řeknu,že chci novej?

tak dle toho zda jsi tam byl den predem

pokud ne, mohou rict ze to tam na tebe ceka od 30. a nemuzes ani ceknout, pokud tam prijdes 30. a reknou ze nic, nebo ze ti daj prachy a 31. ti reknou ze maj tvuj tel. tak mas z pravnickeho hlediska na prachy/novy vyrobek v te cene ;) ale to uz by asi byla popotahovanice u soudu a musel by jsi dokazovat ze to toho 30. opravdu nemeli etc..

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem se konečně dočkal a asi před 15 minutama mi volala slečna,že se jim něco v servisu nepodařilo najít (součástka),takže mám prý nárok na nový telefon nebo jiný a nebo peníze. Ale,že k tomu potřebuje doklad o koupi (kolik stál atd.) jenže já ten doklad nemám. Volal jsem tomu klukovi od kterýho mám telefon a ten mi řekl,že ten tel. kupoval jeho otec přes firmu na účetnictví,takže ten doklad prý mít nebudu. A že prej ten telefon kupoval jako něják přes paušál...

PROSÍMVÁS! Musím ten doklad mít,nebo stačí když jí řeknu,že jsem ho někam založil?

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem se konečně dočkal a asi před 15 minutama mi volala slečna,že se jim něco v servisu nepodařilo najít (součástka),takže mám prý nárok na nový telefon nebo jiný a nebo peníze. Ale,že k tomu potřebuje doklad o koupi (kolik stál atd.) jenže já ten doklad nemám. Volal jsem tomu klukovi od kterýho mám telefon a ten mi řekl,že ten tel. kupoval jeho otec přes firmu na účetnictví,takže ten doklad prý mít nebudu. A že prej ten telefon kupoval jako něják přes paušál...

PROSÍMVÁS! Musím ten doklad mít,nebo stačí když jí řeknu,že jsem ho někam založil?

Čus...

Ten doklad je docela důležitej a podle toho se určuje cena toho telefonu.

Nicméně můžeš říct, že jsi ho ztratil a ať ho zkusí najít v počítači. U Vodafone by to neměl být problém.

Nejsem si na 100% jisej, jak to budou řešit, ale myslím si, že Ti nabídnou jinej telefon.

ZUZY

Link to comment
Share on other sites

S tímhle jsem se už párkrát setkal, když tam telefon dáváš dostaneš potvrzení,(musí tam bejt datum:!:) po uplynutí 30 dnů pokud ti nekontaktují nebo ten telefon nemají, máš nárok na odstoupení od smlouvy tj: musej ti vrátit peníze nebo ti dát novej telefon. Pokud ovšem řekneš že chceš peníze musej ti dát peníze. Hlavně se s nima nemazat.

Link to comment
Share on other sites

pokud vím jejich povinností není ti vše oznamovat.....pokud se o ten telefon sám nepřihlásíš tak těžko uplatíš těc h 30 dnů jak říkal anonymous

Není třeba to řešit, slušný servis to zavolá. Přece tam nebudu každej den se chodit ptát ne? Pokud ovšem přijdu po 30 dni a budu chtít telefon a telefon nebude na místě chci peníze.

Link to comment
Share on other sites

Jo paní mi řekla,že to tedy půjde,ale další problém...

Nemám k telefonu poutko a 64MB... Myslíš,že by šlo kdybych jí místo toho dal 1GB kartu?

Čus...

Musíš pochopit jednu věc a sice, že tý ženský nejde o to aby měl ten telefon kartu atd. Jí jde o to, že chceš ten telefon vrátit a ona chce všechno tak, jak to bylo prodáno. Takže výměna karty 64 MB za 1 GB je jí k ničemu.

Normálně tam prostě zajdi, dej jí to na stůl a řekni jí, že to je všecho, co máš. Ona si s tím nějak poradí, ale myslím si, že to nebude takovej problém, jak z toho dělá.

Když by dělala ofuky, tak jí řekni, že jsi reklamoval telefon a ne poutko a kartu. Že to byly pro Tebe nepotřebný věci a že to prostě nemáš.

ZUZY

Link to comment
Share on other sites

Čus...

Musíš pochopit jednu věc a sice, že tý ženský nejde o to aby měl ten telefon kartu atd. Jí jde o to, že chceš ten telefon vrátit a ona chce všechno tak, jak to bylo prodáno. Takže výměna karty 64 MB za 1 GB je jí k ničemu.

Normálně tam prostě zajdi, dej jí to na stůl a řekni jí, že to je všecho, co máš. Ona si s tím nějak poradí, ale myslím si, že to nebude takovej problém, jak z toho dělá.

Když by dělala ofuky, tak jí řekni, že jsi reklamoval telefon a ne poutko a kartu. Že to byly pro Tebe nepotřebný věci a že to prostě nemáš.

ZUZY

Opravdu ti moc děkuju! Za všechno,že jsi mi pomáhal. Zítra tam jedu a něják už to pořeším... Vážně ti děkuju. Posílám ti všechny moje points (823),i když jich moc není.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy