Jump to content
  • 0

Jak postupovat při reklamaci


Marek Lučin
 Share

Question

Tak jsem dohrál.

Stalo se mi přesně to, co tisícům lidí přede mnou.

Na Xku se mi rozblikaly červeně tři diody kruhu smrti.

Nečekal jsem, že se mi to stano.

Mám na Misrosoft obrovskej vztek.

Poradíte mi kdy mám Xko reklamovat, kam se obrátit a napsat.

Údajně by mněl přijet technik Misrosoft a Xko odvézt a vyměnit za nový kus.

Jaké jsou vaše zkušenosti?

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

zavolat 800 142 365,měj xbox vedle sebe a zapojenej pokud možno a budou chtít vědět datum koupě, pak si pro to přijedou a vyzvednou si ho...někdy je vyřízeno rychle jindy pomalu, je to lepší zavolat na linku MS než jít tam, kde jste to kupovali

Problém řešili: nejvíce LukDM, pak také Dante1986 a Olaf, takže díky

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy