Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Jak postupovat při reklamaci


Marek Lučin

Otázka

Tak jsem dohrál.

Stalo se mi přesně to, co tisícům lidí přede mnou.

Na Xku se mi rozblikaly červeně tři diody kruhu smrti.

Nečekal jsem, že se mi to stano.

Mám na Misrosoft obrovskej vztek.

Poradíte mi kdy mám Xko reklamovat, kam se obrátit a napsat.

Údajně by mněl přijet technik Misrosoft a Xko odvézt a vyměnit za nový kus.

Jaké jsou vaše zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 odpověď na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

zavolat 800 142 365,měj xbox vedle sebe a zapojenej pokud možno a budou chtít vědět datum koupě, pak si pro to přijedou a vyzvednou si ho...někdy je vyřízeno rychle jindy pomalu, je to lepší zavolat na linku MS než jít tam, kde jste to kupovali

Problém řešili: nejvíce LukDM, pak také Dante1986 a Olaf, takže díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu