Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Hledám milou, vstřícnou osůbku, která by mi vysvětlila jak funguje homebrew a další


Lala Čara

Recommended Posts

Přeji hezký den.

Předem bych ráda poděkovala všem co budou trávit čas pokusem se mi to lépe vysvětlit.

Koupila jsem pro děti starší wii u kterého byl externí disk s hrami konzole má homebrew. Tedkom jsem se rozhodla že bych ráda nějakou novou hru, jenže nevím jak na to. Podotýkám že jsem úplný amatér leč jsem se snažila něco zjistit tady i jinde, jenže neporozuměla jsem všemu. Přes usb loader zvládnu nakopírovat DVD na disk atd, tudíž tento kanál vím k čemu jakš takš slouží. Také samotný homebrew jestli chápu správně, slouží jako program aby šly ty veškeré upravy provést ( jestli slouží ještě k něčemu ráda se to dozvím). Dále je v konzoli BACKUP HBC , BACK UP DISK CHANNEL, tak jestli mi nědko zdělí k čemu slouží?

Hlavně bych chtěla pomoci jak stáhnout soubor s hrami z internetu a dále jej aplikovat do konzole. Na mém disku jsou hry ve složce wbfs tak jsem se snažila něco o tom zjistit a našla návod a poté že se musí stahnout wbfs manager a přez něj na disk vkládat hry. Nevím zda mi to nesmaže dosvadní hry na disku a jak to přesně udělat, dále vypalování her na DVD lze to????? Opravdu děkuji za vstřícnnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...
  • 1 year later...

myslím si, že jako moderátor musíš být nadšen po minimálně 2 letech máš zase práci a možnost ukázat jak skvěle tady na to dohlížíš, ne že bys tedy někomu poradil, ale alespoň upozorňuješ že se snažím (byť po cca 2 letech já správně píšeš) někomu pomoct, což je špatně, díky za usazení a už nikomu nepomůžu.. pěkný den

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators

22 hodin registrovaný na fóru, 7 příspěvků a všechny do 2-4 let starých zapadlých témat.

Jinde se tomu říká post hunting, ale neboj, tady máme hodné moderátory, kteří dohlíží na každodenní pořádek a radí lidem.

Pěkný den i tobě :D