Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Nově koupené PS4


Johnnik

Recommended Posts

Zdravím, jsem s playstationem naprostý začátečník a mám takový dotaz. Koupil jsem na bazaru ps4 a bohužel tam zůstal jedne účet na kterém je nastavený, že je primární. A nejde tím pádem nijak vymazat. Je nějaká možnost jak se toho zbavit, abych tam měl účet jenom já? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já tam mám právě nastavený už svůj účet, taky jako primární. A když chci vymazat ten co tam je, tak mi to napíše že je nastavený jako jeho hlavní PS4 a ptá se mně jestli to chci deaktivovat, když dám že ano, tak mi to napíše že to nelze, že se musím na ten účet přihlásit pomocí PSN a tam to deaktivovat ručně. Proto nejde nahrát tovární nastavení a nic jiného... :-/ Já vím, že asi o nic nejde, ale chtěl bych to mít čisté.... :-( Je ještě nějaká možnost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

<p>

musi­ se to formatOvat pres Linux?A jak probíhá instalace? To uz je pres PS?

musi (staci nejaky bootlinux partitionmagic nebo neco podobnyho, kdyztak ten disk odnes do nejakyho pc servisu, kde ti to udelaji na pockani, jestli budou mit cas), windows disk asi nerozpozna, mozna primo pres spravce zarizeni ano, ale nevim.

Jo, budes k tomu potom potrebovat flashdisk s nejnovejsim upgradem a cele je to potom otazka nekolika minut:

(postup stejny jako u ssd)

ale zkus i ten safe mod

Upraveno uživatelem th0ca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...a ptá se mně jestli to chci deaktivovat, když dám že ano, tak mi to napíše že to nelze

Zkoušel jsi i variantu ne? Ty svoji konzoli z jeho účtu deaktivovat nepotřebuješ, tebe to nijak omezovat nebude. Problém s tím může mít akorát majitel toho účtu, že mu tam bude tvoje konzole zabírat jeden slot a ještě ke všemu primární.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...