Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Deaktivace účtu přes web PSN


ecik

Recommended Posts

Zdravím,

stala se mi divná věc, a to ta, že jsem hrál na svém účtu hru Infamous Second Son a najednou se mi sekl PS4 takovým způsobem, že nereagoval ovladač ani nic jiného. Čekal jsem zhruba 20 minut jestli se probere, ale nakonec jsem musel odpojit kabel od elektřiny, protože PS4 vůbec na nic nereagovala. Po opětovném zapojení kabelu a zapnutí PS4 proběhl restore firmwaru a konzole naběhla, ale všiml jsem si, že mám u několika her (všechny jsou koupené na jednom účtu) zámky a hry mi nejdou spustit. Po chvíli bádání jsem zjistil, že už ten účet nemám v konzoli nastaven jako primární, tak jsem ho zkoušel aktivovat znovu, což ale nešlo, protože mi to píše, že primární účet už je aktivován na jiné konzoli. Poté mě napadlo, že mohl někdo deaktivovat mojí konzoli přes web PSN a nastavit si svojí jako primární a mě tak "vyřadit ze hry". Tak jsem se přihlásil na PSN z PC přes web a zkusil dát deactivate, ale vyhodilo mi to pouze návod, jak to deaktivovat přímo v konzoli. Tak jsem si myslel, že se mnou opravdu někdo vyje*al, protože vím, že to šlo přes web jednou za půl roku a teď už mi to tu možnost nenabídlo. Po chvíli mě napadlo zkusit deaktivovat přímo svůj účet (vyloženě na zkoušku, věděl jsem, že tím nevyřeším daný problém s jiným účtem), ale ani na něm mi to nedá možnost deaktivace, ale vyhodí to pouze ten návod, jak to dektivovat v konzoli...

Proto bych rád věděl jestli tedy zrušili deaktivaci přes web PSN, protože mi jí to nenabídne ani na mém účtu, který rozhodně nebyl deaktivován nikdy. Myslíte, že mám napsat na podporu a popsat můj problém? Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde presne to zkousis deaktivovat ?

EDIT: Urcite to zkousit pres Devices,ale to je spatne. Musis jit do Account-Media and devices-deactivate all, deaktivuje to vsechny ty konzole a jestli to nepujde, tak to nekdo uz udelal.

Upraveno uživatelem Manoust
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jo, zkoušel jsem to přes Devices. Díky za radu, je to tam jak píšeš... Bohužel jsem asi přišel o primár, protože už to někdo deaktivoval někdy v minulosti, protože je tam přímo napsáno "You have deactivated your devices recently and cannot use this feature at this time." Zkusím ještě podporu, ale moc šancí si nedávám, protože jsem hry na daný účet nekupoval já, ale účet jsem kupoval... :?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontaktovat toho s kym jsem to kupoval je temer nemozne, protoze ja kupoval pouze primarni slot a pri dotazu na email, mi bylo receno, ze ho ma overeny uzivatel zde z fora (jmeno vim, zatim to nechci vytahovat, chtel bych nejdrive zjistit, ktery zm*d je za tuhle svinarnu odpovedny). Ale od nej jsem pred chvili zjistil, ze i on uz ten ucet kupoval od nekoho jineho... Na tu podporu musim psat z mailu na ktery je ten ucet registrovanej, nebo staci napsat normalne z meho emailu, ktery pouzivam a pokud budou chtit nejaky dukaz, ze jsem skutecne majitel ja, tak jim poslat treba id transkace z koupe tech her? Pristup k mailu by mel mit uzivatel zde z fora, tak by snad nemel byt problem se k tomu dostat.

Upraveno uživatelem ecik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu