Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Naprostý nováček - PS3 po novém uživateli, jak vyčistit?


pskar

Otázka

Ahoj,

jsem naprostý nováček z pohledu konzolí. Koupil jsem si po známém známého PS3.

Jde o model CECH-4004C 500GB.

Když shrnu na co jsem přišel - smazal jsem jeho účet.

Vytvořil nový - k němu jsem založil nový mail> na to si navázal PS3 ID a nějaké ty základní údaje (obecně jsem si udělal účet pro PS3).

Jen teda jak jsem procházel základní nastavení na úvodní obrazovce, našel jsem možnosti něco jako obnovit původní nastavení, formátovat diskovou jednotku..už nevím jak to tam přesně bylo, vše mám v angličtině.

Můžu případně dopsat přesné názvy.

Můj dotaz a vlastně co tak nějak chci - je mít čisté PS3 "po někom", účet jsem smazal, jaké další věci bych měl udělat? Když mi napíšete přesně co kde zmáčknout (název) a kde to najít a co to bude mít za následek, budu vám velmi vděčný.

Poslední dotaz je ke hrám, byly k tomu 3 hry na DVD. Je možné nějak ten obsah přenést, aby se mi ty hry načítaly z HDD a ne z CD?

Děkuji moc za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Týjo, 18,5h. No to si počkám. Díky za návod.

Měl bych rovnou dotaz ještě k ovladači. Jeden bohužel trochu blbne, jde o tu část (nevím jak se tomu říká odborně) na levé straně ten horní ovládací prvek (šipky doleva, doprava, nahoru, dolů) - v menu PS3 jsem jakoby vždy úplně vpravo a (když listujete možnostmi - účet, nastavení, video, fotky..) - obecně vzato - občas se někdy kousne a chová se to tak, jako kdybych pořád držel šipku doprava, tzn. i když jdu doleva, jakmile pustím, okamžitě mi to pracuje, jako kdybych držel vpravo. Někdy to přestane, někdy to jde..jde to nějak rozdělat a třeba vyčistit nebo je to K.O.?

Další věc je, že bohužel ač jako naprostý amatér (ještě přes přítelkyni) jsme to koupili a dnes zjišťuji, že to nemá originální ovladače. Viz fotky níže. Ani jsem tento model nikde nedohledal na internetu.