Jump to content
YouKnowWho

Ukraden primár

Recommended Posts

Zdravím. Nejdřív mi nešlo účet znovu aktivovat, jako primární a dnes jsem zjistil, že před dvěma dny někdo změnil i přihlašovací email. Když kliknu na odkaz na podporu, který mi s emailem přišel, tak mi to hodí error, že je stránka nedostupná. Je to nějaký výpadek, nebo ta podpora nepodporuje Českou republiku? Nebo to jde řešit ještě jinde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ono je vůbec otázka, co na tom chceš s podporou řešit. "Dobrý den, já jsem si koupil slot na účtu, který přede mnou mělo x lidí a někdo mi ho ukradl. Neznám jméno, datum narození, adresu, email, heslo a chci ho zpátky." No budu držet pěsti a pak se pochlub, jak jsi dopadl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já nevím že lidi si vůbec sdílí účet s cizíma lidma, jako pak se divte, že je problém... sdílet účet můžeš s někým koho znáš a ne s nějakým blbem z netu, abys ušetřil pár stovek... by to sdílení měli zrušit a byl by klid

email podle mě změnit snad ani nejde... změnil heslo a to změnil proto, že jsi mu ty dal údaje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Už jsem mu psal. Napíše předchozímu majiteli.

Kdo vůbec může měnit třeba ten email? To nepotřebuje informace k účtu?

Aby jsi změnil heslo k účtu tak potřebuješ znát pouze přihlašovací údaje (email + heslo), nic víc k tomu nepotřebuješ, proto je tak jednoduché někoho "okrást".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aby jsi změnil heslo k účtu tak potřebuješ znát pouze přihlašovací údaje (email + heslo), nic víc k tomu nepotřebuješ, proto je tak jednoduché někoho "okrást".

assassin to je jen ve chvíli kdy nejsi majitel účtu, protože když jsi, tak ti ho někdo změní a ty si údaje obnovíš... nikdy by mě nenapadlo sdílet účet, u kterého vím, že nemám vlastní email... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to psal všeobecně :angle: Protože i když nejsi majitelem účtu, tak to heslo prostě změnit můžeš, samozřejmě majitel účtu s emailem ho zase změní podle sebe. Dokonce pokud změníš heslo na sekundárním účtu, tak se automaticky změní heslo i na primárním? Je to tak nebo ne?

Jinak se sloty mám pouze pozitivní zkušenosti, protože kupuju od "ověřených uživatelů" zde no fóru, ale lidi jsou rozdílní, bohužel.

Edited by Assassin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemám s tím osobní zkušenost, ale podle internetu by email měl jít změnit přes webové rozhraní pouze za pomocí přihlašovacího jména a hesla. Nevím jestli je to možné, protože jsem to ještě nedělal. Takže email by měl jít změnit i za pomocí sekundárního účtu.

www.us.playstation.com/PS3/Network and log in using your old email/password.. then go to 'My Profile' then the 'Manage Account' tab, you will have to log in again, and then select 'Change Sign-in ID' and put in your new e-mail address.

Ale zajímavé je, že nepotřebují potrzení z původního originálního emailu. Takhle může každý měnit email, jak se mu zachce.

Edited by Assassin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělení na primární a sekundární slot (účet) je nesmysl, nic takového neexistuje. Jedná se o jeden účet, který může být v jednu chvíli aktivní na dvou konzolích, přičemž jedna konzole může být pro tento účet nastavena jako primární. Takže dva lidi mají plnohodnotný přístup k jednomu účtu a můžou měnit heslo a email (= přihlašovací jméno) dle libosti.

EDIT: S tím emailem je to skutečně tak, na původní email ti přijde jen oznámení o změně. Dokonce tam myslím ani není potřeba potvrzení na tom novým emailu, takže si tam můžeš zadat klidně jen nějaký fiktivní.

EDIT 2: Jen tak pro zajímavost. Přes americkou podporu se mi podařilo nechat si změnit email a vyresetovat heslo u US účtu jen na základě toho, že jsem ten účet zakládal na konzoli (PS3) a měl jsem k dispozici sériové číslo konzole. Kdybych účet zakládal přes PC, tak jsem byl nejspíš nahranej, protože tam byl nějaký fiktivní datum narození a původní email a heslo už jsem dávno zapomněl. Jestli to u PS4 funguje stejně nevím, ale pro jistotu bych doporučil zakládat si účet na konzoli.

Edited by kjuler

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně jak píše kjuler.Mě se stalo teď něco podobného.Koupil jsem si zde prim. účet od férového člověka,dohrál hru a dál prodal.Po 3 měsících se mi ozval kupující že to taky prodal a tomu komu to prodal mu začal nadávat do podvodníků.Protože sekundární majitel(a asi jich bylo víc),účet vyresetoval a změnil heslo.Já kontaktuji férového člověka a ejhle nekomunikuje.Takže jsou všichni v prdeli.Vyhrál nejrychlejší.Můžete si koupit od prověřeného uživ.ale druhý kupující může být šmejd.A nebo rupne po roce v kouli zakladateli účtu,vyresetuje,změní heslo a prodává dál.A ten 15 kdo si to koupil to už nedohledá a stíhatelné to není.Policie se vám vysměje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vypadá to, že na další kupování účtů seru.. (Sám jsem to nikomu dalšímu neprodal. Udělal to nejspíš ten, kdo vlastnil sekundár, nebo ten, kterému byl prodán dál..) Člověk tohle neuhlídá, i kdyby mu to prodal férový prodejce. Jedině se dělit jen ve dvou a neprodávat to furt dál..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy