Jump to content

Změna ID a hesla bez mého vědomí


fachinelli
 Share

Recommended Posts

Ahoj včera mi přišel mail od sony ,že mi úspěšně změnil ID a v druhém mailu i heslo,přitom jsem o nic nežádal.Takže teď se nemůžu přihlásit a koupené hry jsou zamknuté.Už jsem psal na podporu.Setkal jste se někdo s tímto?A co platební karta?Mám to nějak řešit,nebo to mají šifrované?Díky za info

Link to comment
Share on other sites

Tak kartu jsem spojenou s ps4 zablokoval a objednal novou.Psal jsem na pobočku ps tak mi odepsali,že to budou brzo řešit.Je divné ,že mi přišly jen dva maily o změně ID a hesla a ,že pokud jsem o to nepožádal ,tak je mám kontaktovat po přihlášení,na které se nemůžu přihlásit...........Taková beznaděj.Tak uvidím co mi poradí.Kupovat ty hry co jsem koupil znova nechci.

Link to comment
Share on other sites

Jo ten účet jsem založil já,na nově koupené konzoli z Datartu.Přišel mi pak jen mail ,že jsem si změnil ID a heslo.Den před tím jsem si koupil hru Disney Infinity 3.Se stahovala a na druhy den byla v polovině stahování,to bylo divné ,že to tahá tak dlouho.No a už mi nešlo se přihlásit,tak jsem zrušil stahování.Jako další dva účty na konzoli měla dcera a syn.Dcera mi hlasila ,že jí někdo hackl email.Tak jestli se dostal na její mail ,pak asi změnil moje údaje sice nevím jak.....

P.S. tak už to mám opravené .Na pobočce pro ČR reagovali rychle přišel mi mail kde chtěli sken občanky pro ověření totožnosti s účtem a poté mi poslali odkaz na změnu hesla pro přístup k mému účtu.Byla to rychlost.

Edited by fachinelli
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tak mam uplne stejnej problem jako v prvnim prispevku,email o zmene mi prisel uz 17.9. ale prisel jsem na to az vcera vecer.(byl jsem na dovolene)Jelikoz je statni svatek nic nevyridim a prijde mi to dost ubohe od Sony ze pri takove vazne situaci vam nemuhou byt 24h denne aspon online.Na live chat se numuzu pripojit vzdy mi to uvede duvod zmeny regionu a po 10min to mam zkusit znovu!At jdou dohajzlu s takovou podporou,musel jsem zablokovat jiz po druhe kreditni kartu kvuli Psku!Nepreju to nikomu

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak jsem na tom úplně stejně. Jen jsem to pokládal za chybu u Sony. Zpětně dohledal co mi psali a někdy mi v noci změnil email. Tak snad mi účet vrátí. Na odkazu, kam mám případně nahlásit, že jsem změnu neprovedl já to píše jen error serveru. Takže aspoň víme, jakou verzi nginx mají :(

Citovat

404 Not Found


nginx/1.6.2

 

///EDIT:  Tak jsem zavolal na podporu Playstation a během minuty jsem měl účet zpět. Heslo změněno a frčim. Snad takto dobře bude podpora fungovat vždy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy