Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Problém s PSP pomůžete


Melounek1977

Otázka

Ahoj, včera jsem chtěla do flashnutého psp nahrát staženou hru. Přes pc se mi ale podařilo něco udělat a vše co bylo v psp zmizelo. Stáhla jsem teda znova vše potřebné pro nové flashnutí, ale když připojím psp k pc složka je úplně prázdná. Nemám to teda vlastně kam přesunout, jelikož ve složně nic není. Poradíte co s tím. Jsem úplný laik a vše si dělám podle návodů. S tímhle si fakt ale neporadím :-(( Předem všem díky za jakoukoli radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Moderators

tak ono staci pametovou kartu naformatovat v menu psp , je to nekde v setings, format memory stick. Potom pripojis k pc , potrebny slozky tam uz budes mit a jen jeste vytvoris slozku ISO do ktere davas iso hry. Zadna veda velika a navody tu na foru na to mas, sice pravda uz ne moc aktualni jelikoz je psp uz mrtva konzole, ale kdyby si trochu cetl tak si urcite chytrejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Psp je dětí a já jsem četla dost, ale chytrá s toho teda moc nejsem. Pokusím se to dát dohromady snad to zvládnu

///EDIT: Super!!! DÍky za radu mÁm to je to tam a ani to nebylo tak sloŽitÝ....mÁm radost dÍky ..:-)))

Upraveno uživatelem drak3go
Používej tlačítko "EDIT"
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0