Já tě úplně chápu, jenže dneska asi nemůžeme čekat oživení našich herních klasik, pokud to nebude jen v HD. Ta puškařka je na ♥♥♥♥♥, možná je to jejím herním mechanismem, ale nedokáže nic. K tomu oživení, když se jí někdo dotkne, tak tě neoživí. A jsou tam checkpointy, takže nejdeš od posledního sejvu. Ty levely nepřátel někdy dokážou překvapit, ale je to tak lineární, že můžeš počítat, že v nový úrovni budou tužší monstra. Prostě je to udělaný pro konzumní hráče, ale celkem mistrně (příběh, engine). Není to takovej průser jako např. DNF. Já to neberu jako regulérní Dungeon Siege, tak mi to zase tolik nevadí. Bral bych taky, kdyby udělali v tomhle enginu pokračování, některý úrovně jsou opravdu pěkný. Hlavně hláška "V DS3 není žádná mula".:D Já jenom doufám, že už se to zjednoduššování kvůli lamám zastaví. Jinak opravdu bude stačit držet jeden knoflík.