Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Leaderboard


Oblíbený obsah

Showing content with the highest reputation since 20.8.2018 ve všech oblastech

  1. 8 points
    Martinoslav

    SPIDER-MAN (2018) - Recenze

    SPIDER-MAN (2018) Jsou to už 4 roky, kdy jsme si mohli naposledy zahrát příběh Petera Parkera aka Spidermana, tehdy šlo o akční hru vydavatelství Activision The Amazing Spider Man 2. Hra doplňovala stejnojmennou filmovou adaptaci příběhu akčního hrdiny a mezi úspěšné tituly se bohužel nepočítá, kritika vyčítala přílišnou uspěchanost vydání hry (především proto, aby byla vydána ve stejný čas jako film) a s tím zřejmě ruku v ruce jdoucí špatně vystavěný příběh, který hráče nevtahoval do děje. Rok se s rokem sešel a po oznámení na E3 v roce 2016 jsme všichni dychtivě a netrpělivě hltali každé slovo a každou ukázku z nové hry o “Spajdym”, která nese jednoduchý, ale všeříkající název Spider-Man. Každá ukázka z pokroku ve vývoji hry vypadala epicky, naleštěné trailery vyvolávaly a vlastně dodnes vyvolávají ztrátu dechu a jen představení nově zpracovaného obleku Spider-Mana i dva roky po oznámení působí hráčům s vrostlým dualshockem do ruky zástavy srdce ze své neuvěřitelné detailnosti. Zpracování má na starosti studio Insomniac Games (v minulosti vešlo do širokého povědomí především hrou Sunset Overdrive vydanou exkluzivně pro Xbox One), které tentokrát hru vyvíjelo exkluzivně pro systém Sony Playstation 4. Bezpochyby tedy mělo nadprůměrnou podporu, ať už co se týče financí, dohledu nad technickou kvalitou nebo času a prostoru pro vývoj. Sony si své exkluzivity velmi pečlivě hlídá a do světa v posledních letech nepustila nic podprůměrného, my hráči to pak oceňujeme počty zakoupených kusů, které jdou do jednotek až desítek milionů a v drtivé většině případů naprosto zaslouženě. A protože nastal den D, tedy konec embarga a velmi rychle se blížící samotné vydání hry pro veřejnost, je na čase otevřeně si přiznat fakta a důkladně proklepnout, jestli Insomniac Games napravili Spider -Manovi v novém videoherním podání reputaci. Začnu příběhem a pomalu se dostanu ke všemu, co je s ním spojeno. Příběh je v nové hře totiž nosným prvkem, ačkoli jde o hru v otevřeném světě, kde si pochopitelně můžete dělat, co se vám zlíbí a co vám hra dovolí. V minulých hrách šlo především o superhrdinu a jeho schopnosti, stále dokola jsme se dozvídali, jak se Peter Parker stal Spider-Manem a kdo jsou jeho nepřátelé. Tentokrát ale scénáristé přichystali změnu, v rozhovorech a na sociálních sítích se nechali opakovaně slyšet, že chtějí představit Spider-Mana takzvaně pár let poté – tedy nějaký čas po tom, co se z Petera Parkera stal pavoučí superhrdina. Už je to tedy dospělý klučina, který nebydlí u své tety a strýce, postavil se, nebo se alespoň snaží postavit, na vlastní nohy a v soukromí žije, nebo se aspoň snaží žít, obyčejný život. Naplno si uvědomuje své schopnosti, které jako mladý vědec dokáže náležitě využít a zhodnotit a nelítá po městě zjišťujíc, čeho je vlastně schopný. Tohle všechno už Peter ví. V New Yorku, kde se příběh odehrává, už téměř panuje klid a mír a skoro všichni Spider-Manovi nepřátelé bručí v místní věznici. Jenže skoro všichni neznamená všichni a proto budou pavoučí sítě superhrdiny ještě potřeba. Během přibližně 15ti až 20ti hodinového příběhu (záleží na zvolené obtížnosti) pochopitelně zjistíte, kdo jsou vaši noví nepřátelé a co musíte udělat pro to, abyste je zlikvidovali. Pro fanoušky komiksů nebude příběh až takovým překvapením, vrátí se někteří staří známí záporáci, ale objeví se i noví. V traileru jsme viděli například Mr. Negative, oznámena ale byla i Black Cat, která se v plné síle představí sice až v rozšiřujícím DLC, ale i v hlavní hře o ni nebudete ochuzeni. Postupem hrou se setkáte s původními, ale i novými postavami, které Peteru Parkerovi při jeho hrdinských kouscích budou často velmi nápomocni a některé z nich se představí i v hratelné podobě. Je těžké zdržet se spoilerů, proto se snažím popisovat jen velmi obecně, ale postavy jsou napsány tak skvěle, že se jejich hratelné sekvence do příběhu opravdu perfektně hodí a interakce mezi nimi a Spajdym nejednou přinese i zdařilé vtipné momenty a hlášky. Příběh je jedním slovem FANTASTICKÝ. Seděl jsem u hry napnutý jako guma v trenkách od začátku až do konce a hltal každou novou misi, do které mi postup hrou umožnil vstoupit. Tak to pokračovalo až do samotného konce, kdy jsem u titulků seděl s otevřenou pusou až do sklepa, se slzou v oku (sami na konci hry pochopíte) a s vyraženým dechem z jeho celkové epičnosti, tak trochu posmutněle jsem seděl a říkal si, že tolik let vývoje a já to dohrál během pouhých několika dnů. Chci další! Moc moc chci pokračování! Už teď! Ale pak jsem si říkal, že nebudu sobec… zatímco já mám dohráno, vás vše ještě čeká. Užijte si to, závidím vám! Jeden malý, opravdu malilinkatý, spoiler si přeci jen neodpustím, i když on to není úplně spoiler – prostě – po dohrání neodcházejte z kina před koncem titulků Tak, a je to Na vyzrazení příběhu buďte velmi opatrní, nečtěte nikde žádné spoilery, čeká vás mnoho zvratů a dokonce i zásadní proměna celého New Yorku, každý detail je důležitý a nikam nepospíchejte. Podívejte se třeba na toto skvělé video, které shrnuje důležitá fakta o hře. Tady bych zřejmě mohl skončit a vy už byste natěšení mohli utíkat do obchodů, ale zadržte… I když je, jak jsem už zmiňoval, příběh ve Spider-Manovi nosným prvkem, netočí se pochopitelně jen kolem něj. K prozkoumávání máte celý Manhattan v New Yorku, kde vás čekají další vedlejší mise a úkoly, díky kterým se zlepšujete jak v boji, tak získáváte prostředky pro lepší výbavu, což vám pak usnadňuje cestu příběhem. Aktuálním trendem ve hrách jsou RPG prvky, kdy jste na začátku zelenáč, ale postupem hrou se z vás stává krutobijec nebo větší hustofrajer nebo prostě ještě lepší superhrdina. Spider-Man umožňuje získat celou plejádu vylepšení, a to jak svých bojových a “létajících” schopností, tak i možností svého obleku nebo jeho gadgetů. Postupem hrou získáte při plnění vedlejších úkolů, jako je například focení dominant New Yorku, likvidací nepřátelských základen, pomáháním policii s potíráním zločinu a spoustu dalších aktivit, žetony, za které si pak nakupujete jak nové obleky, tak i nové schopnosti nebo vylepšení svých zbraní (pavučinové miny, elektropavučiny, rázové pavučiny apod.). S vedlejšími aktivitami jsou pak spojeni i někteří Spider-Manovi protivníci, jako například zmiňovaná Black Cat, kdy je potřeba splnit úkoly rozeseté po mapě, aby se vám zpřístupnil třeba další nový oblek. Novinkou jsou takzvaně vývojové úkoly, kdy prostřednictvím vylepšování nebo opravování elektrických obvodů získáváte jak nové žetony za vývoj, tak se i naučíte jak podobné situace řešit během hlavního příběhu (jsou logicky a nenásilně zakomponované, takže žádný strach z jejich nadužívání). Každý Spider-Manův oblek odemyká novou schopnost, některý například při stisknutí L3 a R3 aktivuje rázovou zvukovou vlnu, jiný zase z obleku udělá kombinaci Iron Mana a Spider-Mana a ze zad Spajdymu vyrostou další nohy, kterými kosí nepřátele. Pořízení obleku schopnost aktivuje, později pak většinu z nich můžete využít i u jiných obleků, takže oblíkat Spjdyho můžete jak se vám zlíbí a stejně tak můžete, jak se vám zlíbí, kombinovat vlastnosti různých obleků. Nirvááána. Vzniká tak prostor pro všemožné kombinace při focení selfíček, jakmile tedy bude do hry integrován photo režim. Jeho implementace proběhne s takzvaným Day1 patchem, takže jakmile začnete hrát, už budete photo mód mít, já ho před vydáním otestovat nemohl. K vidění byl jen trailer oznamující možnosti photo režimu a vypadá naprosto parádně, mrkněte! Pro fajnšmejkry je připraven celý seznam hmatů a chvatů, které můžete během bojů používat. Spajdy je prostě lepší než Chuck Norris, kam ten se na něj hrabe – soubojový systém je opravdu skvěle vyladěný a neustále mě baví učit se nové chvaty a komba. Mimochodem, každé kombo je doprovozeno efektní animací. Spajdy se snadno ovládá i v těch nejtěžších bojích a za co bych rád pochválil vývojáře, je skvěle spolupracující kamera, která nikde nepřekáží a nestane se, že byste se ocitli v situaci, kdy vám skvělý souboj pokazí špatný úhel kamery. Ona vůbec celá hra je takzvaně bug-free. Prostě za celou dobu hraní jsem si nevšiml ničeho vážného, co by kazilo dojem nebo znemožnilo dohrání. Jednou jsem jen zaregistroval, že zůstaly viset na obraze titulky i když už scéna dávno skončila a podruhé šlo o jakousi interferenci textur, ale hra ani jednou nespadla a nikde jsem se nezasekl tak, že bych ji nemohl dohrát nebo ji musel sám ručně ukončit a restartovat. I bez D1 patche šlapala po celou dobu ukázkově a jiná studia by se od Sony mohla učit. Na, téměř, závěr jsem si nechal grafiku, ozvučení, a abych byl i trošku kritický, přeci jen jsem našel něco, co mi na hře úplně nesedlo. Začněme tou grafikou a celkovým feelingem z New Yorku. Od prvního dne se vědělo, že grafika bude parádní! No a … je parádní! Pohled z výšky na Manhattan je opravdu epesní a průlet městem na lanech z pavučin je tak jedna velká radost. Hra vám počítá rychlostní rekordy, rekordně nízké průlety nad zemí apod. Vše je neuvěřitelně detailní, že snad i každá cedule nebo plakát vyvěšený po městě je ostrý jako břitva. Nehodlám se rozepisovat nad každým pixelem, ale grafice vážně není co vytknout. Jeden obrázek vydá za tisíc slov, mrkněte na videa, nelžou. Máte-li sluchátka nebo pořádnou aparaturu, užijete si i skvělý prostorový zvuk, který je po dlouhé době opravdu prostorový a do hry odehrávající se ve městě, tedy mezi mnoha stěnami, které zvuky odrážejí, se opravdu skvěle hodí. Velmi příjemný a ke hře skvěle padnoucí je soundtrack, který by klidně mohl být vydán zvlášť na CD. Hudba podtrhuje akčnost a napětí, výtku bych měl snad jen k tomu, že při průletu městem se automaticky spouští hudební podkres okamžitě, jakmile vystřelíte pavučiny. Prostě hup do vzduchu a hned víte, že bude hudba. V některých hrách jsem zaznamenal, že se při podobných situacích spouští nenadále, pomalu, pozvolna, nečekaně, prostě tak, aby nepůsobila automaticky - to mně osobně vyhovuje víc. Strhnu náplast rychle a bolestně, ať nechodíme kolem horké kaše. Spajdy bohužel není dokonalá hra, našel jsem toho dost, co se mi nezamlouvá a věřím, že ani vy z toho nebudete nadšeni. Tak třeba... Proč má probůh Spider-man odemykání mapy pomocí věží? Přežitý, otravný, prvek, na který všichni mnoho let nadáváme je tady zas a znovu. Manhattan je rozdělený na různé části, čtvrtě, a každá z nich má svou věž, kterou musíte odemknout. Poté se vám zpřístupní vedlejší aktivity. Sice netrvá dlouho, než je všechny oběhnete, ale podle mě by šlo odemknutí mapy (když už teda mermomocí autoři chtějí mapu odemykat) spojit s nějakou originálnější aktivitou. Třeba jen první výšlap na nejvyšší bod v New Yorku by mohl dostačovat. Dalším mínusem je sice na první pohled krásně plný a živý New York, na druhý pohled jde ale jen o kulisu v podobě ne příliš inteligentních NPC, které sice reagují na Spider-Manovu přítomnost, ale jde jen o naskriptované události bez vlastních byť jen decentních mini příběhů obyvatel. Nešťastně provedené jsou také dokola se opakující vedlejší aktivity, jako likvidace nepřátelských základem – prostě jen přijdete a snažíte se co nejrychleji všechny nepřátele přicházející ve vlnách vymlátit nebo aktivity zločinu, kdy při průletu městem nahodile přicházejí aktivity typu – támhle zrovna bojuje policie s nepřáteli, běž a pomoz jí a tak stále dokola. Ona vlastně většina vedlejších aktivit je děsně stereotypní, což je škoda. Naprosto nevyužité jsou například interiéry budov... Noooo, nevyužité asi není nejvhodnější slovo, skoro žádné tam totiž nejsou. A to se klidně v interiérech mohly odehrávat některé vedlejší úkoly a pro nás to mohlo znamenat nejen houpání nad městem, ale třeba i super efektní průlety na pavučinách místnostmi, jako zažijete jen v některých hlavních misích. Celkově vzato jde rozhodně o must have titul, nedostatky vedlejších aktivit kompenzují hlavní příběhové mise a skvěle poskládaný scénář, díky kterému se dnes hry svou epičností vyrovnávají filmovým blockbusterům, nechtějte po mně vědět, k jakému filmu bych Spajdyho přirovnal, když má celou řadu svých filmových adaptací, Spajdy je prostě Spajdy a hra je od filmů přeci jen trošku odlišná, ale Marvel má rozhodně silné želízko v ohni a při dalším filmovém Spider-Manovi už zřejmě nebudu srovnávat film s hrou, ale hru s filmem. Pokud nad koupí stále váháte, tak vám můžu poradit jen jediné, neváhejte. Já se už teď nemůžu dočkat DLC přídavků, které jsou pro Spider-Manův příběh v přípravě a rozšíří famózní příběh.
  2. 5 points
    vochomurka

    [XONE] Cenové akce - všechny sem!

    GTA San Andreas za 2,59 na českém store. Možná chyba, každopádně se vyplatí.
  3. 4 points
    Mandaz

    Spiderman

    Já doufal...
  4. 4 points
    Zdravím všechny příznivce CFW (Custom Firmware) na Switch Návod na nejpopulárnější CFW SX OS zde na fóru již je (díky Luke25), nicméně jedná se o CFW placený - pro jeho spuštění je třeba zakoupit licenci na SX OS systém (s verzí SX OS Pro je již v ceně donglu), což mnohé od jeho instalace odradí. Pokud se, nicméně, považujete za úplného začátečníka ve Switch hacking scéně, doporučuji Vám si SX OS stejně pořídit, vzhledem k jednoduché instalaci a ještě snadnějšímu používání vč. oficiální podpory od jeho tvůrců (Team Xecuter). SX OS má jasnou výhodu v tom, že se jedná o "kompletní balíček". Což mnozí neví je fakt, že existují varianty na SX OS, resp. další CFW a navíc jsou dostupné úplně zdarma. Tyto CFW zde co nejpodrobněji popíšu, vč. jejich výhod / nevýhod. V tomto vláknu prozatím nebudou návody na instalaci, vzhledem k tomu, že je princip instalace naprosto totožný s návodem na SX OS - jediným rozdílem je vkládání jiných souborů na SD kartu. V každém případě budete pro spuštění zmíněných CFW potřebovat: MicroSD karta (Minimálně Class 10) Pozn.: Kartu silně doporučuji zformátovat na exFAT. Můžete využít také FAT32, nicméně berte na vědomí, že na takovou kartu pak můžete nakopírovat maximálně 4GB soubor (což je u záloh her často problém). RCM Jig (jedná se o toto) Pozn.: Můžete si vytvořit vlastní třeba z drátku či sponky, nebo koupit např. na eBayi a podobných obchodech) USB-C kabel na propojení s PC / Androidem / iOS zařízením Pozn.: Je potřeba pro propojení počítače/chytrého telefonu se Switchem a následné odeslání "Payloadu" (CFW) do Switche. Aplikaci na odeslání CFW / Payloadu z libovolného zařízení Pozn.: Můžete využít aplikaci na Windows, Android či iOS (vyžaduje jailbreaknutý iPhone/iPad). Seznam volně dostupných CFW: ReiNX Momentálně nejrozšířenější volně dostupný CFW Umožňuje spouštět KIP moduly Možnost instalace .NSP souborů (pomocí aplikace Tinfoil) RajNX Jeden z nejjednodušších (co se používání týče) zdarma dostupných CFW na Switch Podpora Homebrew launcheru (hbloader a hbmenu) Možnost instalace .NSP souborů (pomocí aplikace Tinfoil) Podpora LayeredFS (např. pro modifikace her) Obsahuje creport (dumpování telemetrie ze Switche na SD kartu místo do systému = pokročilejší ochrana proti možným banům) Atmosphere-NX Ve vývoji, veřejná verze prozatím nedostupná V základu podpora LayeredFS Mělo by se jednat o "kompletní balíček", jako v případě SX OS Téma je v rané fázi, postupem času jej budu silně upravovat a aktualizovat.
  5. 3 points
    mirai_trunks

    SPIDER-MAN (2018) - Recenze

    ja musim dat za tydej platinu bo lara 3. Mirai to daaaa
  6. 3 points
    Manoust

    PlayStation®Plus

    Samozrejme, ze musis vsechno koupit :) . Aby sis mohl koupit Forsaken, tak si musis koupit predesle 2 DLC , kdyz uz si clovek mysli, ze je bungie nedokaze vic obrat, tak je presvedcen o opaku .
  7. 3 points
    elmaniaKain

    Shadow of the Tomb Raider

    Každý den ty příhozy sleduju, teď už to tolik nestoupá. Stále čekám jestli Drak vyhraje aukci za těch svejch 8 000 dolásků
  8. 3 points
    numi

    Custom sběratelské předměty

    Takhle to vypadalo. Později mi poslal cd s fotkami. Upozorňuji vše je jeho představa a je to dělané od základu. Ale první fotka mě rozsekala.
  9. 3 points
    drak3go

    Spiderman

    Jeden ze dvou druhů dostupných Press kitů
  10. 3 points
    pejtrix

    PlayStation®Plus

    v zari destiny 2 ktere pujde stahnout uz dnes a GoW 3 remaster hodne slusny mesic
  11. 3 points
    Martinoslav

    [Ukončeno] Detroit become human na PS4

    Grymazi a uz jsi hru prodal? Myslim, ze mas narok, stejne jako kdokoli jiny, tady svou hru prodat. Inzerat jsi, dle meho, pojal korektne, nesnazil ses nikoho osulit tim, ze bys chybejici cestinu zatajil. Koleguv prispevek vyse ber hlavne jako pouceni pro priste, protoze pokud hra neobsahuje originalni obal nebo pochazi z jine nez CZ distribuce, je treba to v inzeratu uvest, ale verim, ze jsi jednal cestne a nedopatreni s krabickou ses nedopustil umyslne.
  12. 3 points
    drak3go

    The Last of Us Part II Vinyl Single

  13. 3 points
    Kinimod84

    Televize pro Playstation 4 PRO

    hoši běžte se léčit, zatím ambulantně minimalně 6 dnů v týdnu a dvakrát denně docházet. A abych nebyl offf topic já mám v televizi fakt černou černou, ale nevím jestli je černá černá víc když ji vypnu nebo ta černá HDMI true black.
  14. 3 points
    Martinoslav

    Sekiro:shadow die twice CE

    To ma urcite uz tak rok predobjednane @Mandaz, v superspecialni edici i s japonskou geishou
  15. 2 points
    Maram45

    Custom sběratelské předměty

    Zdravím kolegové! Po vznešenějším začátku uz normálně Čau lidi, Tak by mě zajímalo, zajímá se tady někdo o custom "sběratelské" předměty? At už, že by si doma sám něco vyrobil, nebo že by i kupoval takovou tvorbu? Asi začnu vlastním výkopem - TLOU ulice na zakázku a vlastní resculpt a repaint Blazkowicze + vyrobený podstavec. Plechovka a figurka Blazka je u ulice jako měřítko (BJ má cca 30cm)
  16. 2 points
    Martinoslav

    SPIDER-MAN (2018) - Recenze

    Krasny darek od Sony Udelame unboxing? Na netu jich je ale uz docela dost...
  17. 2 points
    Maram45

    Custom sběratelské předměty

    Jen si to tady odložím...
  18. 2 points
    canava

    Gran Turismo Sport

    Měl sis koupit project cars a ne tenhle průjem :DDDDDDD
  19. 2 points
    Maram45

    Chlubírna - aneb "dnešní pošta"

    Tak zase já, tentokrát naprostá srdcovka. Po mnoha letech se ke mně dostala sběratelka Mafie II. Tímto bych chtěl také poděkovat uživateli djbrouk, který mi ji sehnal. Můžu jej jen doporučit, skvělá komunikace a ochota. Třešničkou bylo perfektní zabalení, zásilka se nemohla ani hnout, kombinace tlusté vrstvy bublinkové fólie, kartonu, novinového papíru a polystyrenu.
  20. 2 points
    numi

    Custom sběratelské předměty

    Já byl v Polsku na soutěži která byla spojena s výstavou plastikových modelů. Přijel tam klučina 18 lety a dovezl postavu Predátora která vážila 75kg a vysoká byla okolo 180cm. On ji sám vyrobil. Masakr. Mám někde ještě fotky. Měl i Predátora a vetřelce jak spolu bojují. Chtěl jsem si jednu sestavu koupit ale autorská práva to nedovolí. Škoda no.
  21. 2 points
    Mandaz

    PlayStation®Plus

    Kompletní seznam k doplnění původního postu od pejtrixe: Destiny 2 (PS4) - už je ke stažení God of War III: Remastered (PS4) Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink) Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR) Another World – 20th Anniversary Edition (PS3 + PS4/PS Vita) QUBE Director’s Cut (PS3 + PS4) Foul Play (PS Vita + PS4) Sparkle 2 (PS Vita) a video
  22. 2 points
    to ja mam teda naprosto opacnou zkusenost, Prey jsem kompletne dohral, stravil jsem s tim asi 14dni, cisty cas asi 36, strasne jsem si to uzil, po HL a Bioshocku dalsi pecka a testim se na Prey2
  23. 2 points
    SAIXX

    Gran Turismo Sport

    Tak další obsah na cestě https://blog.us.playstation.com/2018/08/28/gt-sport-patch-1-25-new-cars-tracks-more-out-tomorrow/
  24. 2 points
    Martinoslav

    Televize pro Playstation 4 PRO

    Je prece jedno, kolik kde stoji, kdyz MOC je 47 tisic. Jsem si jisty, ze podobnou slevu ukazuje kazdej druhej eshop. Je to uplne bezna praktika.
  25. 2 points
    Určitě jste si někdy chtěli rozšířit paměť PS Vity, jenže originální paměťové karty jsou stále opravdu drahé. Pokud však máte PS Vita s nainstalovaným Homebrew Enablerem (h-encore či HENkaku), máte vyhráno. V tomto případě totiž můžete využít relativně levného adaptéru (cena se pohybuje kolem stokoruny) na microSD karty. Co budu potřebovat? PS Vita s nainstalovaným a spuštěným Homebrew Enablerem (h-encore či HENkaku, návod na h-encore najdete zde) MicroSD kartu (minimálně "Class 10", dávejte si pozor na falešné karty z eBaye!) Čtečku paměťových karet v PC (seženete je kdekoliv za pár korun, pokud nemáte) Adaptér SD2Vita (Doporučuji hledat verzi adaptéru 5.0 a to na eBayi nebo třeba zde, jedná se o nejnovější revizi adaptéru; starší verze mají mírně problematické vkládání do slotu na herní karty - tedy na vlastní nebezpečí!) Jak na to? 1.) Stáhněte si odtud SD2Vita driver (jedná se o plugin): https://github.com/xyzz/gamecard-microsd/releases/download/v1.3/gamesd.skprx 2.) Stáhněte si odtud soubor zzBlank.img: http://cfw.guide/vita/files/zzBlank.img 3.) Pokud jste ještě neudělali, přesuňte obsah složky ux0:tai (externí paměť) do ur0:tai (interní paměť) a následně smažte složku ux0:tai. Pozn.: Pokud jste měli aktivní nějaké vlastní pluginy, nezapomeňte jim nyní v ur0:tai/config.txt přepsat cestu z ux0 na ur0. 4.) Nakopírujte stažený SD2Vita driver do složky ur0:tai. 5.) Otevřete soubor ur0:tai/config.txt a přidejte do něj následující řádky: *KERNEL ur0:tai/gamesd.skprx 6.) Zazálohujte si vaší aktuální paměťovou kartu z Vity do počítače pomocí aplikace MolecularShell/VitaShell (základní aplikace HENkaku) a to skrze FTP. Pozn.: Nedoporučuji kopírovat přes USB (což VitaShell umí), velmi často se stává, že se nezkopírují všechny soubory! V případě, že se stejně přes USB rozhodnete kopírovat, určitě si zkontrolujte, zda máte na počítači povolené zobrazování systémových a skrytých souborů. 7.) Vložte vaší novou MicroSD kartu do čtečky a/nebo počítače. Následující kroky se provádějí na PC: 8.) Stáhněte si a nainstalujte program Win32 Disk Imager 9.) Otevřete aplikaci Win32 Disk Imager a zvolte zzBlank.img stažený v druhém kroku takto (u tlačítka "Device" zvolte vaší vloženou paměťovou kartu): 10.) Klikněte na tlačítko "Write". Po úspěšném dokončení kartu z počítače vyjměte a vložte znovu. 11.) Po znovuvložení karty by měl Windows ohlásit, že je třeba kartu zformátovat - potvrďte a otevře se vám dialogové okno. Vyplňte jej následovně: Systém souborů: exFat Velikost alokační jednotky: Výchozí velikost alokace Pole "Jmenovka svazku" musí zůstat prázdné! 12.) Po úspěšném zformátování nakopírujte zálohu vytvořenou v šestém kroku. Nezapomeňte zkopírovat opravdu vše! 13.) Toť vše! Nyní vložte paměťovku do SD2Vita adaptéru, vložte jí do Vity (stejně, jako kdybyste vkládali herní cartridge) a zařízení restartujte. Následně zkontrolujte v nastavení Vity, že vidíte reálnou velikost vaší karty.
  • Newsletter

    Chcete zůstat v obraze a dostávat od nás novinky?

    Přidat se
×

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu