Zdravim, pokud nedošlo k nějakým úpravám v zákoně, paragraf si nepamatuju, tak co já vím prodejce tě nesmí limitovat nějakou plombou na PC nebo na čemkoli jiným, zákazník je v tomhle král a nesmí mu být upřená reklamace i při porušení plomby, zákazník má právo kontroly obsahu co si to vlastně koupil, samozřejmě nesmí dojít k požkození produktu vinou neodborného zacházení ale to už je jiná věc. Co se týče záměny VGA tak rozdíl musí bejt patrnej na první pohled jinej výrobce jinej chladič, seriové číslo musí souhlasit s číslem na výrobním listě a v systému prodejce atd , problém je že už je to nějaký měsíc zpátky a bez dokumentace původího stavu PC to bude slovo proti slovu, záleží jen jak se k tomu postaví prodejce ........... jedině zkusit vzít samotnou VGA a poslat sní někoho jinýho na reklamaci a podle SN jim to musí vyhledat produkt na kterej ta reklamace bude vytvořená ......... pokud ovšem neřeknou že ta VGA není od nich ........