Tak sem kontaktoval podporu xbox live a tohle mě napsali
1. Vyčistite CACHE - dočasnú systémovú mezipamet
Prejdite na Home - hlavnú obrazovku a stlačte hlavné ON/OFF tlačítko na Xboxe a držte 15 sekúnd.
Konzola sa vypne a zapne. Prosím, skúste minimálne 3krát.
2. Prosím, prejdite na: Settings/Network/Detailed Network Statistics
a zapíšte si: Download Speed, Upload Speed a Ping.
Skúste rovnaký test spraviť ráno a neskoro večer, keď je sieť menej zaťažená a znovu si zapíšte údaje.
Ide hlavne o to, zistiť, aké veľké sú rozdiely.
Optimálne údaje pre bezproblémové pripojenie na Xbox Live sú nasledovné:
* Download Speed: minimálne 3 megabity za sekundu
* Upload Speed: minimálne 0,5 megabitu za sekundu
* Ping: menej ako 150 milisekúnd
3. V prípade, ak používate bezdrátové sluchátka, prosím, skúste použiť klasické drátové sluchátka.
4. Prejdite na Settings/Network Settings: skontrolujte NAT Type.
Môže byť: Open, Moderate alebo Strict
5. Porty, ktoré je potrebné otvoriť pre správne fungovanie Xbox Live na Xbox ONE:
* port 88 (UDP)
* port 3074 (UDP a TCP)
* port 53 (UDP a TCP)
* port 80 (TCP)
* port 500 (UDP)
* port 3544 (UDP)
* port 4500 (UDP)
Váš poskytovateľ internetu musí mať povolené tie isté porty na svojej strane, aby ste sa mohol pripojiť bez problémov.
6. Uistite sa, že MTU je na Vašom routeri nastavená na minimálne: 1500
7. Spustite Xbox One v režime: Safe Mode
Vypnite konzolu, odpojte ju od elektriny. Stlačte hlavné tlačítko ON/OFF na konzole aspoň 5krát, aby sa konzola úplne odšťavila.
Následne súčasne stlačte a držte: EJECT tlačítko a ON/OFF tlačitko a držte až kým sa neobjaví hlavná obrazovka.
Safe Mode Vám nastaví rozlíšenie na minimum, preto sa Vám ikony zobrazia rozmazané a veľké.
Ak sa obrazovka zobrazila normálne, znamená to, že konzola nezaregistrovala Safe Mode a je potrebné ju znova vypnúť a stlačit EJECT a ON/OFF.
Skúste spustiť Party v tomto režime.