Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

west--

Members
  • Příspěvků

    876
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli west--

  • Datum narození 01/01/1987

Kontakt

  • ICQ
    281901792

Informace

  • Město
    Praha

west--'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Popularita

  1. Cau, uvazuju o koupi nove televize pro pareni na Xku. Zatim jsem nakloneny 40" SHARP AQUOS LC40LE824E. Na televize Sharp ctu jen samou chvalu, co se tyce kvality obrazu a uspory energie. Televize disponuje tzv. quattron technologii, kdy jednotlive pixely tvori 4 barevne slozky - RGBY. Ale nepodarilo se mi na ni nikde najit zadnou uzivatelskou recenzi. Jsem si jisty, ze televize bude vyborna, na sledovani filmu, ale rad bych vedel jak se quattron projevi(resp. neprojevi) pri hrani her. Mate nekdo zkusenosti s hranim her na TV 1920x1080x4? Neni ta detailnost a ostrost obrazu na skodu (pokud vim, jeste se spousta her na Xbox renderuje jen v roztazenem HD ready.. hraju hlavne Halo reach a ta urcite :/ )? Hry pravdepodobne pouzivaji textury jen v zakladni bezne reprodukovatelnych kombinacich RGB, projevi se presto nejakym zpusobem nove spektrum barev, nebo je to pro dnesni dobu zbytecny luxus? Diky.
  2. west--

    Drum and Bass..

    Ja taky rad dnb :) krome uz zminovanych se mi libi treba jeste Future prophecies, Danny Byrd, Shamanic.. forlanek: rekl bych, ze pendulum je tak provarenej, ze ho tu kazdy bere za samozdrejmost :)
  3. west--

    Halo Reach

    Prave a hlavne pak uz je to takove stresove hrani - musis vyhrat nebo nebude na rohliky :]] Ja radsi zustanu u toho sveho hrani pro zabavu.
  4. west--

    Halo Reach

    Navic se v MLG toci velke prachy jako v beznych sportech.. hraje se o castky az v radu milionu + sponzoring. Taky bych si nechal libit, ale proti nim jsem jeste huge lame :D
  5. west--

    Halo Reach

    Dobre on :)
  6. west--

    Halo Reach

    Defaultni zbrane jsou v matchmakingu urceny typem hry, co se hraje. Napr. v beznem slayeru se zacina s assault rifle + pistolka nehlede na vybrane "povolani". V elite slayeru jsou pro "povolani" s ruznyma armor abilitama ruzne sestavy zbrani. A treba v Invasion jsou defaultni sestavy zbrani take zavisle na "povolani" a navic se nabidka povolani v prubehu hry meni (podle splnenych objective). Sam si muzes defautni zbrane menit akorat pro lokalni hru. btw nasel video team slayeru s jednim z nejlepsi hracu Halo - Hysteria, tak to sem pro zajimavost dam. Celkem mu to jde :)
  7. To je live wallpaper pro androida.. i kdyby to widle umely pouzivat (jakoze neumi), je to delane v rozliseni pro mobilni telefony...
  8. west--

    Halo Reach

    SP me taky bavil, ale proti MP je to pro me jen prijemne zpestreni. Kadopadne pri hrani na normal maji enemici slabsi stit a strileji nepresne s malou kadenci.. mozna proto Vam hraci v MP prijdou silnejsi. Jinak multiplayer je pomerne tezky, ale vsechno je to jen o skillu a znalostech hry. Hrajte ho 2 mesice a bude to hned o necem jinem :) Je potreba naucit se zachazet se zbranema, granatama, armor abilitama pripadne vozitkama. Zbrane jsou pomerne vybalancovane a kazda ma sve +/-, jen je potreba zazit si, pro ktere pripady je ktera zbran vyhodnejsi. Jak pise Barrack, dulezite je urcite znat, kde najit jakou zbran a vubec poznat mapy a tak. Ja hraju prevazne kooperacni mody a tam je take hodne dulezite teamove taktizovat. Za lamu uz bych se uplne neoznacil - pri stretu 1 on 1 obvykle zabiju spis ja, ale taky se kolikrat dostanu do hry s hracema vysokych ranku, kteri spolu treba jeste komunikuji pres mike a to dostavam tezkou skolu. Prave do takove faze bych se chtel dostat.. najit spoluhrace s kterymi bych se sehral a promenit pobihani po mape a hledani nepratel na tymove taktizovani kdy bychom obsadili a zakepili takticke misto, chystali lecky a pripadne kooperacne dobyvali zakempene misto souperem. Jedno je jiste, ze me Halo reach jen tak nepusti :) ...oproti jinym FPS strileckam se mi na Halo libi, vsechny ty situace, ktere sa daji zazit diky vsem tem armor abilitam, vozitkum, odlisnym zbranim, melee uderum pazbou a assasinacim, kradezim vozitek, granatum a vubec kvuli fyzice a designu..
  9. west--

    Halo Reach

    Barrack: Taky mi to menu v Halo prijde celkem neprehledne, ale jde jen o zvyk.. Jsem do multiplayeru Halo reach celkem zapaleny a hra me neskutecne bavi, ale uz me obcas stve, ze v tymu hraju s lidma, kterym tymova kooperace absolutne nic nerika :/ Bud to jsou slepice, co nabihaj na popravu do souperem zakampene oblasti a rozdavaj jim fragy zadara. Nebo to jsou lovci fragu, kteri si team deathmatch pletou s deathmatchem a neni pro ne problem betray-ovat spoluhrace aby slozili soupere, nebo CTF hrajou hrajou pro fragy, ne pro vlajku :( Dalsi epizodou jsou hamtaci, co musi mit tu svoji vec nebo vozitko prvni a kdyz to nedostanou, klidne spoluhrace betray-lnou a seberou si to. Vrcholem demence mi prijde cekani na respawn bungie, zatimco se zbytek tymu snazi zmocnit vlajky. Zkratka, jedine co mi hru kazi jsou tyhle hovada. Mezi kamarady mam 2 dobre spoluhrace s kteryma kecam pres mike, ale ti nemaji cas porad. Znate nejaky cesky klan Halo reach? Premyslim i o jeho zalozeni, ale to chce nejakej cas ..pripravit stranky a tak.. Diky za kazdej tip ;)
  10. west--

    Halo Reach

    Přiznávám, jsem fanoušek Halo serie, ale stejně se pokusím popsat své dojmy z hraní objektivně. Kampaň Celkově je procházení příběhem dost linearní, ostatně jak je to v Halo už celkem zvykem. Ale stejně mi připadá, že v tomto ohledu se v Halo Reach aspoň o něco pokusili a do map přidali sem tam nějáké to rozcestí. Design levelu je podle mě vydařený, ale oproti předchozím dílům nijak extrémně nevybočuje. Ale opět bych tu viděl snahu o zlepšení především atmosféry s vyobrazením bitev odehrávajícíh se na pozadí a pár dalších překvapení způsobující pro halo typický "epic feel". Grafika oproti předchozím dílům určitě pokročila, ale stále se jedná spíš jen o mírný nadprůměr. Příběh jako takový není nic extra, ale i tak Vás určitě lecos překvapí a úplně bez emocí to také není. V souvislosti s příběhem se mi obzvláš líbila část hry po závěrečných titulkách. Celkově bych příběh Halo: Reach opět označil jen za mírně nadprůměrný. Ale čím je Kampaň a vůbec hra jedinečná, je především gameplay. Nepřátelé nejen hezky vypadají, ale hlavně jsou opravdu chytří a využívají všech prostředků, které můžete využívat vy jako hráč a tak občas dá práci je přemoct, především na legendary obtížnost. Máte k tomu množství taktických možností, které Vám k přemožení nepřátel hra nabízí. Ať už jde o ukradení nějákého vozidla, taktické využití zbraní, granátů, nebo novinku - armor abilitu a to vše s propracovanou fyzikou. Ale ještě lepší je, že si kampaň můžete projít s kamarády v kooperaci. Multiplayer Tady není moc o čem vyprávět. Multiplayer v Halo Reach je stejně dobrý jako ve všech jiných dílech halo. Nově byly přidány tzv. armor ability, které hře rozhodně prospěly a přinášejí ješte víc variant jak přemoct nepřítele a další taktické prvky pro týmovou spolupráci. Co se mi na těchto abilitách líbí je, že snad každá má, ač se to na první pohled nezdá, více využití. Například sprint Vám umožní o poznání delší skok, armor lock (dočasná nesmrtelnost) může zničit vozidlo snažící se Vás přejet, a při vypnutí vytvoří kolem Vás v bezprostřední blízkosti enrgetický pulse, kterým můžete při dobrém načasování odrazit raketu, vyřadit nepřítelův štít nebo dočasně vyřadit vozdilo. Neviditelnost zase způsobuje rušení radaru (i všem ve vašem okolí), což se dá použít jak pro identifikování neviditelného hráče v okolí, stejně tak pro skrytí týmu na radaru. A další... Byl upraven účinek pažby, která hráče dokáže usmrtit až když hráč přijde o štít a díky tomu už se boxování tolik nevyplací, někdy je výhodnější ustopit a trefit hlavu. Byl odstraněn low gravity effect (na špatně dostupná místa se dá dostat pomocí jet packu) a tak hra vypadá věrohodněji. Střílení zbraní bylo doplněno zvyšováním nepřesnosti v závislosti na kadenci (už není tak jednoduché, resp. tak rychlé zabít snipou do těla, jako v předešlém díle, kdy stačilo udělat prd prd do těla v 1 sekundě a bylo po nepříteli). Celkově mi hra přijde lépe vybalancovaná. Přibylo spousta nových módů. Kromě mediálně vychvalovaného firefightu (přílétají vlny nepřátel a vy máte za úkol spolu se spoluhráči všechny nepřátele pobít), který mi přišel zábavný, ale přes online naprosto o ničem vzhledem k tomu, že v něm snad ani nejde neuspět. Přibyl populární mód Team swat (headshot team deathmatch). A ještě zmíním big team slayer (team deathmatch ve 24 hráčích, odehrávající se na velkých mapách většinou s vozidly). Multiplayerových módů přibylo opravdu hodně a všechny mají něco do sebe. Díky tomu je Halo Reach zárukou zábavy na opravdu dlouho. Multiplayer je stručně řečeno o všech těch herních zážitcích a radostech, jakým nezvyklým způsobem se Vám podařilo soupeře přemoct. Když potom začnete hrát třeba třeba big team slayer a vidíte jak váš tým vyráží do boje ve vznášedlech, tancích, v bungie(letadylko), jeepech nebo pěšky a jdou s nepřítelem do sebe, a vidíte třeba jak někdo v bungie zabije nepřítele plasmovou raketou, následně ho někdo sestřelí paralyzující výstřelem z pulsní pistole, vyhodí řidiče, tak bungie ukradne a uletí a násladně původního řidiče vyhozeného z bungie snipne týpek z týmu, co si se snipou vylezl na kopec. Hráč z týmu co uletěl s ukradenou bungie ze vzduchu zahlédne nepřítele blížícího se do zad sniperovi, efektním uhýbným manévrem uhne naváděné raketě a nepřítele ve snaze zabít zezadu Vašeho snipera usmrtí plasmovou raketou. O tom je prostě Halo Reach a je to paráda. A sakra, vypadá to, že sjem se nechal unést a o hře píšu jaksi zaujatě :P Ok, tak zase trochu kritiky.. oproti předchozím dílům chybí možnost používat léhké zbraně duálně (já je nikdy nepoužíval, vždy mi přišlo efektivnější hodit granát pod nohy a ustřílet jednoruční zbraní, než rychleji ustřílet duálkama) o jejiž absenci mám rozporuplné pocity, ale asi bych byl raději kdyby tam byla ta možnost. Na obhajobu autorů bych řekl, že si myslím, že tam duály nedali ze 2 důvodů - kvůli nové funkci (použití armor ability) ubyl ovládací prvek, kterým by se zbraň dala vzít do druhé ruky a kvůli vyváženosti v souvislosti s headshotovací pistolí, která by v dualu s pulsní pistolí (extrémně účinná zbraň na štít) byla příliš silnou kombinací. Jinak lze upravovat vzhled vašeho spartana a postupně se Vám odemykají nové části brnění, ale nemění statusy hráče, což je podle mě v pořádku, jelikož by to rozhodilo herní balanc. Hru doporučuju všem příznivcům akčních stříleček. Pro fanoušky akčních sci-fi stříleček je to povinnost. Tak a teď už konečně mlčim :ziped:
  11. west--

    Fallout New Vegas

    Kouknul jsem na par videi z Fallout: New Vegas a celkem me zklamalo, ze oproti Fallout 3 nevylepsili priposranou animaci behu (navic na PC pri pohybu vpred a zaroven ukrokem do strany animace behu vypada, ze bezi vpred a pritom se sune do strany :/ ). Takze hru budu nucen opet hrat z first person, abych si nekazil pozitek ze hry a zaroven se nebudu moci kochat odenim postavy. Stejne tak me zklamalo, ze vyrazne nezlepsili animace postav v prubehu dialogu. Tvare temer bez emoci stejne jako ve Fallout 3 - roboticke odvypraveni udalosti o smrti nekoho blizkeho a podobne. V tomto smeru urcite mohli Fallout: New Vegas posunout na uroven Mass Effectu. Zatim se mi zda, ze je to jen lepe vybalancovany (alespon to tvrdi recenze) Fallout 3 v nove lokaci s novymi pribehy, ukoly a s vice strestenyma atrakcema. Nejsem skalnim fanouskem F1/F2 a Fallout 3, ktery jsem povazoval spis za jiny typ hry oproti predhcudcum, me moc bavil a ziskal si me predevsim skvelou postapokalyptickou atmosferou. Skratka pri hrani Fallout 3 si jsem uzil spoustu zabavy, vsemozneho paberkovani, pro ktere mam slabost (hlavne v kombinaci s Rock it launcherem muhuhe) a vybornou atmosferu pomerne ziveho poniceneho sveta za doprovoudu pohodove hudby ve stylu Ink Spots. Od Fallout: New Vegas jsem bohuzel cekal trochu vic nez jen rozsahlejsi datadisk. Zhruba pred mesice jsem si poridil novy Xbox a jelikoz uz nemam tolik cas na hrani her, hry si kupuju, ale skutecne jen ty ktere me necim nadchnou. O novem Falloutu uvazuju jako o pristi koupi, ale stale vaham, proto budu vdecny za kazde vase hodnoceni treba i v porovnani s predchozim dilem...
  12. no joo.. ja zapomnel na "odpaleni golfovyho micku" s roztocenou palici :) uz jsem z toho nejak vypadl :/ btw ...(posledni utok pri TP[ne SP :X ]) ..ale pro point je to asi sumak.. Cvak01: porad jedes MH2G? :)
  13. Jediny silny utok z vytaseni zbrane u hammeru je kdyz podrzis R a das troj.. rovnou v vytaseni zbrane zacnes boostit kladivo.. pak staci prijit k monstru zastavit se a "prastit s tim do zeme", jinak je to mozne pouzit i pro toceni s palici, ale tam se to podle me moc nevyplati kvuli slabsim raw uderum, kterym ten critical moc neprida. Ani jeden z uderu triple poundu nemuze dat se sword draw critical. Jedine, ze bude mit hammer kladne affinity.
  14. west--

    Halo Reach

    Vcera jsem si zahral multiplayer demo a musim rict, ze me oslovilo pomerne kladne. Ze samotneho demo menu asi neni moc o cem psat, ale rad bych zminil moznost filtrovat hledane hrace podle vami definovanych preferenci, jako napr.: mute mike/kecalkove, hra pro vyhru/hra pro prdel, samotar/tymovy hrac, atd.. Samotna hra vypada vizualne velmi povedene, v grafice je urcite poznat krok vpred a i pohyby hracu vypadaji o poznani lepe nez v Halo 3. Byl snizen low gravity effect a pohyb se skakanim tak pusobi dynamicteji, ne na ukor hratelnosti. Co se tyce utoku na blizko, krome osvedcene pazby zbrani pribyly ruzne assasinace, kterym jsem sice jeste uplne neprisel na kobylku, ale i kdyby byly pouze pro efekt, shledavam je rozhodne jako +. Pomerne velkych zmen se dockal arzenal zbrani. Zbrane vizualne pusobi pekne, ale u nekterych, predevsim novych kousku, je dle meho nazoru jeste potreba vybalancovat ucinnost. Zajimaveho remaku se dockala moje oblibena davkovaci ostrelovaci puska stredniho dostrelu, ktera nyni strili po jedne strele, a je z ni pomerne ucinny headshot nastroj :) . Z novych zbrani zminim emzackou ostrelovaci pusku na bazi filalovych krystalu, ktera strelou snad ani neublizi, ale po 5 uspechnych hitech krystaly na hraci bouchnou podobne jako u zname "krystalky". Dalsim zajimavym kouskem je plasma granade launcher strilejici navadene plasma naaady. Co mne asi nejvice zklamalo jsou kupodivu granaty. Oproti Halo 3 se proste hazi tak nejak nezvykle, i kdyz na to se da zvyknout. Na granatu se mi jeste nelibil efekt kratke svitici stopy pri hodu, coz povazuju za zbytecne preefektovani - dymajici stopa z prechozich dilu byla jasne patrna a sympatictejsi, naopak vybuch granatu vypada dobre. Pravdepodobne vubec nejvetsi inovaci je moznost vybrat si jeden ze 4 classu pred respawnem. Kazdy class vam prida jinou dovednost: * stalker - muze sprintovat, pokud skoci ve sprintu udela i delsi jump, coz se muze hodit. S mecem nebo palici je to zabijak! * scout - ma moznost se zamaskovat neviditelnosti, pri aktivni neviditelnosti ma ruseny radar a neslysi zvuky(ve split screenu kvuli tomu neslysi i spoluhraci :/ ). Dobry pro nepozoravane dosazeni pozice, snipovani, assasinace,... * guard - ma moznost zakleknout a vytvorit osobni stit, diky kteremu je na chvili neznicitelny. Da se vyuzit predevsim jako "tank". Nabehnout do kotle nepratel, strilet do nich, pred smrti nahodit neznicitelnost a preckat, nez zmatene hrace, casto jeste naivne strilejic do vas, vyndaji vasi spoluhraci. Ale vyuziti bude urcite vic, treba jako kryt pro spoluhrace, nebo pro preziti v zone, kam si nepratele vysypou granaty,... * flytrooper - umi litat jetpackem. To asi moc komentare nepotrebuje, kazdopadne flytrooper a tezke zbrane jdou dobre k sobe. Raketa co prileti z nebe neni nic prijemnyho :) Zatim nevim co si o pridani vyberu povolani myslet. Do hry prinasi uplne novy rozmer. Napriklad v CTF je vyber classu ve spravnou chvili celkem dulezitym taktickym prvkem. Urcite to nabidne spoustu novych hernich zazitku, ale bojim se, ze je to pro hru zbytecne a casem to omrzi ..a jeste vic se bojim, ze to nahradi itemy ve stylu bubble shieldu/jumperu/overcharge, ktere by mi urcite chybely. Uvidime jak se to vyvine. Demo zatim neobsahuje zadne vehikly a ty by jeste mohli poradne zamichat kartama ve vyuzitelnosti dovednosti z classu - napr. rosekat se s jeepem o zastiteneho guarda, doletet s jetpackem k letadylku a vyhodit pilota, atd... Kombinaci jak schopnosti vyuzit bude spousta, otazkou je jestli to bude hratelnosti ku prospechu. Demo je stazitelne prostrednictvim disku ODST a je casove limitovane. Urcite to stoji za vyzkouseni a me by celkem zajimaly vase nazory na demo .)
  15. Cb9yb-q73j8-rkpmh-m2wft-p4wqj

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu