Když jsem tady víc jak před měsícem psal, že nedoporučuji tento obchod, tak jsem si myslel, že se ještě situace zlepší a nakonec zde napíšu, že si to u mne urovnali. Ovšem to jsem nevěděl, co mne teprve čeká. Za několik dní mi přišla odpověď od jejich obchodního ředitele na můj již druhý email směřovaný k objednávce, kterou jsem udělal zhruba 17.12. s tím, že zboží mělo přijít na sklad asi 15.1. a pak ihned ke mně. V emailu ze dne 8.2., který mi přišel již od zmíněné osoby se psalo, že se mi obchod omlouvá, že vznikla chyba u zaměstnanců a mé emaily byly dávány jako spam?(no prostě nějaká výmluva) - v emailu se dále psalo, že kytara již je na skladě a tak mi bude do 4 dnů zaslána, že se o to sám pán veliký obchodní ředitel postará...navíc mi bude přibalen věcný dárek jako omluva a také jsem vyfasoval slevový kupon v hodnotě 500,- na další nákup v jejich obchodu...to jsem si tedy říkal fajn, aspoň uznají chybu, omluví se a věcný dar jako omluva taky potěší...a proto jsem čekal...čekal jsem týden, dva týdny...čekal jsem i v době, kdy už jsem nevěřil, že by to mohlo přijít...a čekám stále! dnes je to více jak měsíc od doby, co mi přišel omluvný email a já pořád nemám své slíbené zboží! Je sice hezké, že mi přibalili věcný dárek, ale možná by taky mohli tuto objednávku odeslat. Slevový kupon asi taky nikdy nevyužiju, protože nemám důvod od takových (s prominutím) hajz*ů něco objednávat znova. Samozřejmě jsem jim po měsíci psal opět email, ale jak jsem mohl čekat, tak se zase nikdo neozval. Proto bych se chtěl s touto zkušeností podělit zde a ještě jednou, ale už víc jak 5x víc než předtím - NEDOPORUČUJI tento obchod!
Pokud chcete ušetřit své nervy, tak se nákupu odsud opravdu vyhněte!
PS: máte někdo nějaký nápad na řešení mé situace? opravdu bych to zboží od nich a za tu cenu chtěl :)