Ahoj pařmeni,
včera jsem si smazal kreditní kartu z walletu abych mohl použít kreditku od přítelkyně. Chtěli jsme si koupit plusko na měsíc, ale bohužel tam neměla dostatek financí, tak jsem si řekl "no nic, tak si tam nahodím mojí kreditku a až budu mít peníze tak si ho koupíme." Jenže kreditka nešla už navést. Na PS4 to psalo chybu: Error E-8200002a, tak jsem to potom zkusil na PC, kde mi hodilo chybu "Please enter a valid credit card number." (kdyby jste věděli jak chybu vyřešit klidně pište)
No tak si říkám co teď... No tak napíšeme na Support ať se nám Ti hoši tam nenudí, celý dnešek čekám jestli se mi někdo ozve a ono nic.... Tak volám na support co se děje, zvedne mi to nějaký mladý kluk (soudím podle hlasu) a tak mu problém popíši. Že jsem psal mail... A on mě v tom přeruší: " To není možné, na všechny maily ze včerejška jsem už odepisoval." tak mu říkám že to není možné, mě žádná odpověď nepřišla. Popsal jsem mu můj problém i to co bylo v tom mailu a on mi na to odvětví: "Jo... hm... tak na tento mail jsem zrovna neodepisoval." Chvilku ho poslouchám jak mi nemůže pomoct a že neví čím to je a že to mám zkusit jindy, ale jestli chci že si mám zajet do nějakého kamenného obchodu a koupit si PS Plus na předplacené kartě (či jak to nazvat). No tak jsem mu řekl že to sice je hezký ale toto pořád není řešení. Odpověď byla "Ale je. peněženku si můžete taky nabíjet s předplacenými kartami." ja: "No, ale pořád to není řešení jak opravit ten problém navést mojí kreditní kartu a kupovat si hry z domova na PS Store." On: "no... (asi 10s ticha) no to není."
Takže support za všechny prachy :-/ snad restart PSN pomůže...
Jen jsem se chtěl podělit o zážitek, takže no hate