Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

polux2

Members
  • Příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

polux2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Popularita

  1. Nedávno jsem kupoval kredity na PSN v xzone s očekáváním krabičky zadarmo a bohužel sony již vouchery do krabiček nedává - dostanete jen voucher s kódem. Takže jediný způsob pro nepoužitou krabičku je playcentrum (nevím, zda jde opravdu o originál a vzhledem k tomu, že žádný další shop krabičky nenabízí spíše očekávám, že ne), nebo koupě nechtěné hry a její přeprodání dál bez krabičky:-(
  2. Vyzkoušej stejný kabel do jiného HDMI slotu na TV. Pokud se vada opět projeví, použij jiný kabel a opakuj proceduru. Postupným vylučováním zjistíš, zda je chyba v kabelu (velká pravděpodobnost), nebo ve slotu.
  3. polux2

    PS 4 disc

    1) Google 2) PS4 manual eject disc 3) https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5061/~/ps4%3A-manually-eject-a-stuck-disc 4) hotovo za 30 s
  4. Měl jsem stejný problém - monitor (LG ale na výrobci nesejde) připojený přes HDMI - DVI a místo obrazu hláška out range. Problém je na straně konzole, která posílá do monitoru vyšší rozlišení, než které monitor zvládne, přestože by jej měla automaticky přizpůsobit dle monitoru. Zkus spustit PS4 v safe módu (tím se automaticky nastaví rozlišení na 480p - proto Ti to v safe módu jede:-) a poté v nastavení pro rozlišení vyber volbu 720p (ne automaticky to je default a příčina problému) a restartuj konzoli. Po dalším spuštění by měl být obraz OK. U mě to zafungovalo.
  5. Mám kód z e-mailu, který nelze použít, pokud nezadám své platební údaje. Nevím, zda Sony rozlišuje, že je kód z voucheru, nebo z e-mailu, proto se na to ptám. Vycházím z toho, že po skončení platnosti PS+ se Sony pokusí členství automaticky prolongovat (k čemuž potřebuje údaje ke kartě). Je tak správně? Nebo PS+ není prolongováno?
  6. Každý, kdo měl trial PS+ v rámci "kompenzace" od Sony za únik osobních dat má smůlu. Tak jako já, kdy jsem si založil nový e-mail, pak profil na FB a vyplnil formulář pro 30 denní trial, načež jsem zjistil, že na svém stávajícím PSN účtě se dočkám jen chybové hlášky, zatímco na nově vytvořeném účtě je to OK. No budiž. Co ale neakceptuji, je poskytovat Sony své platební údaje. Proto mně zajímá - lze nějak obejít požadavek na zadání informací ke kartě? A tím nemyslím, data zadat a po realizaci nákupu zase smazat. Protože je otázkou, zda jejich smazáním v účtě, dojde i ke smazání z databáze serveru Sony (jelikož Sony není schopna ani tak triviální věci jako úplného smazání celého účtu). Měl jsem v plánu si koupit roční členství skrze psn voucher, ale pokud to bez údajů ke kartě nelze, kašlu na to. Nechápu pak ale, k čemu nabízejí nákup tímto způsobem, když zadat údaje ke kartě je nutné tak jako tak.
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu