Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

mmatesss360

Members
  • Příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Město
    Semily, Czech Republic
  • Koníčky
    František Fuka, Fuxoft Stephen King, Konec prokrastinace, Fans of Stephen King, Stephen King, Clive
  • Zaměstnání
    IT

mmatesss360's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Popularita

  1. Díky za odpověď, to celkem chápu, jde mi o to, jak půjde on-line hraní, když vím, že mám připojení s nízkou latencí ale Xbox hlásí tohle...
  2. Ahoj, když změřím rychlost připojení na PC, Latency mám kolem 15 ms.. Když změřím rychlost na Xboxu, Latency to ukazuje kolem 175 ms.. Zkoušel jsem už 2 různé kabely, připojení přes WiFi a pořád stejný výsledek. Dá se tomu věřit? Díky
  3. hmm tak ze stránky http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status problém zmizel, ale pořád to nefunguje...Destiny Beta, kvůli který jsem ten GOLD chtěl už je pryč, ať žije MS :blejt:
  4. Já původně koukal na http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status kde se všechno tvářilo OK a na tý český stránce je oznámenej až od 30.7.2014 8:39:20, i když to lidi reklamujou už od 24.7.2014 :)
  5. tak už ten problém oficiálně zaregistrovali a potvrdili, viz. http://support.xbox.com/cs-CZ/xbox-live-status
  6. Tak problem prej oznacili jako Top Priority a nejpozdeji do 2 dnu by to melo fungovat vsem...
  7. No ja uz potreti chatuju s nekym na supportu a prej se na tom pracuje...
  8. Tohle resim se supportem uz od soboty. Resil jsem to nejdriv s nejakou Kimmy na chatu, ta to predala Ashley, ktera si stahla muj profil, vyzkousela na svym xboxu v US a delalo ji to taky. V nedeli psala mail, ze to predava kolegovi, kterej to ma na starosti a od ty doby nic, tak jsem ji pred chvili psal, ze jsem pekne nasranej a at s tim koukaj neco delat. Hlavne, ze v kazdy druhy vete nezapomenou dodat, jak jim zalezi na spokojenosti zakaznika! Jinak z Ashley vypadlo toto: "After accessing your account on my network I was able to reproduce the errors that you are receiving. At Xbox.com I received error 0x80153048 and then the Xbox console I received error 8007000B. Upon investigating the underlying cause I was able to rule out any network issues, and have determined that there is an issue with your billing information. I see that you have attempted to update this information, but it has not properly applied." Pritom billing info jsem nijak nemenil, jeste v cervnu mi GOLD fungoval normalne. Kdyz se neco zmeni, podam info...
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu