fReDyY Odesláno Srpen 27, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 27, 2010 Tým chci složit z amatérů:roll: Protože jsem taky amatér :D :cheesygrin: Mohli by jsme trénovat a postupně se zdokonalovat.:psp: Zápasy vše okolo už bych zařizoval já ;):bash: Chtěl bych aby jste měli patch v36 (kvůli cheatům neberte si to špatně ale chtěl ych mít jistotu matche se budou stejně hrát na protocolech 48):!: Team Speak a Venrilo a Skype není podmínkou mě osobne stačí Team speak v Csku ;) (nemám nejsilnější počítač :D):) Pokud by se někdo chtěl přidat napište :) → Prosím ani né do zpráv ani né na zeď ale k příspěvku ... :arrow: Jo a to bych taky měl zveřejnit že hrajeme NonSteam .. Ale Liga se dá hrát i na NS :):roll: Než začnete číst .... Counter Strike 1.6 ;) Stáhněe si prosím patch v36 najdete ho na soe.cz nenuťte mě abych musel hledat odkaz pak by docela bodnulo kdyby jste měli Counter Strike 1.6 A rád bych kdyby jste mě kontaktovali na ICQ - 433517300 Ale nejdříve se tedy přihlašte zde :) http://www.playzone.cz/download/32 Tak jsem to našel radši Nuže :) ↓ Ven'ezzio ← Cartman182 ← Salazar ← VOndy ← YakuZa ← ------------------ Clan název ?! Co takhle: 1.*Lucky*Str!ke" 2.أصلي (Pochybuju že by se to líbilo Csku to by nám asi nevzalo ) 3. "Leaders of Hell" -- Ctag "LeoHell" ) (Každý by si to kdyžtak doupravil znaky podle libosti 4. "null/ např: "Null/Ven'Ezzio 5. Hamsters of doom "HoD" 6. ,... Dávejte návrhy ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cartman182 Odesláno Srpen 27, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 27, 2010 Rád bych se přidal, ale mám steam :D a jedná se zřejmě o 1,6 že ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...