Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Prosím pomozte


T.erez

Otázka

Ahoj. chtěla bych Vás poprosit o pomoc s psp mého menšího bratra...Jsem naprostý laik a nevím na koho se obrátit:cry: Bratr dostal psp od sony, které mu koupila babička s bazaru, takže k němu nemáme žádné papíry a tak, jen nabíječku a jako kabel používá usb od foťáku....Bratr se o psp stará sám, stahuje hry a tak, ale teď se mu nějak pokazilo, prý chtěl zpustit cd, co měl pújčené od kamaráda a "kouslo se mu to"a druhý den už nešlo zapnout....Po přečtení pár příspěvků, bych jeho problém popsala takto. startovacím tlačítkem nejde pustit, jen se rozsvítí zelená kontrolka a displej se nerozsvítí. Když vyndám baterku a zapnu do nabíječky, podaří se ho spustit...Zřejmě se tedy jedná o "ten"brick:), což teda vůbec nevím co je8)

Chtěla bych někoho z Vás poprosit, jestli by mi nemohl poradit, jak můžu psp vůbec rozchodit? Nemůžu si finančně dovolut dát ho někam do opravy. Mohla bych ho nějakým způsobem zprovoznit sama, za pomoci rad od někoho z Vás?Jsem ale absolutní negramot, takže prosím o rady "jak pro blbce":cheesygrin:Děkuju moc Terka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Brick když jde PSP zapnout s vyndanou baterkou? To asi ne ... brick je poškození firmwaru tak, že PSP je nefunčkní a vyndáním baterky firmware nespravíš. Když to tak vemu od oka - nejspíš má z baterky vytvořenou servisní baterii (pandoru), která společně s Magic Memory Stick umožnuje zásah do flash paměti PSP. Bez MMS pandora způsobí právě tohle.

Nejdřív doporučuju vyzkoušet jinou baterku, jestli je to opravdu tim.

BTW, Nějak mi nesedí tvoje čeština s tvym věkem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Tak budeme muset vyzkoušet tu baterii, snad seženeme někoho, kdo nám ji půjčí?Když by to bylo ono, musí se koupit nová baterie, nebo se dá nějak opravit?Jak jsem řekla, jsem naprostý laik a termíny, které používate jsou pro mě cizí...