Freemanboy Odesláno Září 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2010 Mám dotaz, jsem nováček, zítra si jdu teprve pro DSko :) Na DSku originál GBA hry jdou že? Tudíž si myslím, že na něj musí jít i GBA romky, nikde jsem ale emulátor na to nenašel. Všude jsou jen emulátory na GB,GBC,NES a SNES. Nebo snad na to nepotřebuju emulátor a hru stačí jen nakopírovat na kartu? Díky za odpověď! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 k4relB Odesláno Září 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2010 original GBA hry jdou jen na DS a DS Lite. Na dsi a dsi xl je neni kam zastrcit. Na DS (Lite) je muzes hrat i pomoci specialni flash karty - EZFlash IV. Na DSi a XL je muzes hrat pomoci karty Supercard DS TWO, na ktere lze spustit emulator GBA a SNES Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Freemanboy Odesláno Září 14, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2010 Ahoj, díky za odpověď. Kupuju DS Lite a Acekard 2. Na tý AK2 flash kartě ty romky teda hrát nemůžu, musím mít EZFlash IV jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 k4relB Odesláno Září 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2010 jo. acekard do slotu 1 a ezflash iv do slotu 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 k4relB Odesláno Září 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2010 sorry, pisu porad EZFlash IV, ale spravne mam psat EZFlash 3in1, ezflash iv je karta primo pro GBA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...