Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Odesláno

(úvodní poznámka pro adminy - toto je topic pro full verzi, kde bych chtěl soustředit diskusi k této právě vyšlé hře. Předchozí topic, který zde byl, byl určen pro demo)

1324.jpg

Tak co říkáte na plnou verzi? U mě po spokojenosti z dema žádné překvapení a jsem spokojen i s plnou verzí. Oproti demu, kde byla na zkoušku v podstatě jen šotolina jsem zatím v plné hře stihnul akorát splnit komplet jezdeckou akademii a tím pádem vyzkoušet všechny možné povrchy od asfaltu, sněhu, šotoliny, až po mokrý asfalt atd atd. Auto se chová podle mě velmi dobře, jde to cítit hlavně při pohledu z kabiny vozu.

Jsem zvědav jak to půjde s volantem, ještě mi nedorazil, takže zatím pouze gamepad.

Ještě potřebuju zkusit ten kariérní režim, kde si podle popisu v menu člověk bude moci vytvořit svůj tým. Jsem zvědav jak to bude provedeno.

Jinak skvělé je, že je přítomen hotseat - úžasná zábava ve více lidech. A na hotseat jde hrát kromě jedné rally i komplet šampionát a to je super.

Jediná výtka kterou mám, ale za kterou autoři hry nemůžu - může za ni současná situace ve WRC - a to je počet automobilek. Vzhledem k změnám pravidel týkajících se motorů už je na další ročník nahlášena nová automobilka a možná ještě další přibudou, přičemž na přesrok si troufám tvrdit jich ještě více přibude. Takže další díl hry bude hned o to zajímavjší. Každopádně tvůrci to vykompenzovali tím, že do hry implementovali i S-WRC, P-WRC a J-WRC kategorie, čili i skvělé Škody S2000, což je fajn.

  • Odpovědi 60
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Odesláno

No ačkoliv moje paměť není nejideálnější, tak jsem hrál Všechny díly Colina i (podle mě) ještě o trochu lepší oficiální WRC hry, které byly na PS2 a samozejmě i oba Dirty, které mě absolutně nebavily a musím říct, že WRC 2010 si ve srovnání s nimi u mě vede velmi dobře, ještě to chce určitě čas to pořádně projet, ale zatím u mě panuje velká spokojenost. Je pravda, že jsem zkusil i venkovní kameru, se kterou jezdí dost lidí (nevím proč, podle mě to kazí ten zážitek :D ) a tam to není úplně ideální, ale při jízdě s kamerou v kabině je to super. Člověk "cití" každou nerovnost a na nejtěžší obtížnost, bez pomocníků a AI soupeřů nastavenou na maximum to je celkem záhul prozatím :D Což jsem rád, protože jsem se bál, aby to nebyla jedna z těch her, kde ať člověk dělá co chce, vždy dojede s prstem v nose první, ale tady to rozhodně (alespoň prozatím) nehrozí :D

Odesláno

Nejprve musím říct, že rally hry hraji odjakživa a mám s nimi spoustu zkušeností, dalo by se říct, že jsem hrál snad každou rally hru, jaká kdy vyšla na většině platform a o rally jako takovou se zajímám i ve skutečnosti, takže zkušeností mám dost a moje slova tímto mají určitou váhu.

Jak jsem psal, nesmíte hrát s kamerou z venku. Musí se hrát s kamerou uvnitř vozu. pokud Možno hned v úvodu nastavit obtížnost na maximum a v menu ještě ručně vypnout pomocníky. A kdo i potom bude tvrdit, že se auto nechová reálně, že plave atd, tak ať se raději vrátí ke Call of Duty apod.

Je to jeden z nejrealističtějších rally simulátorů všech dob. (záměrně píšu jeden z nej, R.B.Rally bylo co se týče chování auta asi nejpropracovanější, ale jinak zaostávalo téměř ve všem) A nejen chováním vozu, které je takřka dokonalé, ale také velkým množstvím různých povrchů, přičemž na každém se auto chová jinak. Můžete říct, že to už tu samozřejmě dříve bylo - jenže ne v takovém množství. Tady je asfalt, špinavý asfalt, mokrý asfalt, šotolina, bláto, písek, sníh, led, kluzký zasněžený asfalt, v německu i beton v některých úsecích atd a na každém povrchu se auto chová jinak.

Systém poškození je asi nejreálnější jaký jsem u rally her viděl. Opravdu stačí jen drobná chybička a malý náraz a auto se poměrně dost poškodí, a pokud někdo sleduje rally moc dobře ví, že v rally stačí skutečně málo a auto je nepoužitelné. Systém oprav je také propracovanější než u jiných rally her, každý prvek na autě je ještě dále rozdělen do několika dalších podskupin a různých poruch a celkově působí mnohem reálněji.

Kariérní mod je velmi zajímavě zpracován a určitě na dlouho dobu zabaví, něco takové tady ještě nebylo.

Kdo ovšem chce klasický WRC šampionát, může se do něj směle pustit a to až ve 4 lidech současně (offline) Dále samozřejmě podpora online hraní, velké množství statistik. Prvotřídně vyladěná obtížnost, kdy si na posuvníku opravdu každý najde tu svou hranici, kdy hra bude pro danou osobu výzvou.

Graficky to sice není špička, jenže každý normální člověk, kterému záleží na hrách samotných a ná zábavě kterou mu poskytují, už dávno přišel na to, že i hra se sebehorší grafikou v dnešní době vypadá pořád skvěle a realisticky. Dávnou jsou pryč doby, kdy hra graficky měla daleko od reality. Takže i když vím, že to graficky není úplně nejlepší, grafika tak je je je ve hře naprosto dostačující a vyhovující a absolutně nijak nekazí zážitek ze hry. Snad jen nechápu, proč se nešpiní čelní sklo při pohledu z kabiny, když jinak se celé auto špiní.

Zvuky rovněž neurazí ani nenadchnou.

Celkově sečteno a podtrženo vynikající rally hra, která tady už spoustu let chyběla. Kdo chce ať si zůstane u nudného Dirta, ale jinak všichni směle do WRC 2010! To je asi vše, co jsem měl na srdci.

Odesláno

Zdravím

Prosím o radu. Jezdím kariéru. S tím prvním poměrně pomalým a líným autem je to nuda. Tak jsem si řekl že si nastavím manuální řazení. Nastavil jsem si ho jako ve Forze 2 tzn. pravá páčka nahoru přeředí o stupeň nahoru a levá opačně. Ale při závodu se mi nepochopitelně samo podřazuje. Stalo se to taky někomu? nebo to je chyba jen u mě? Docela mi to vadí, protože s tím automatem je to poměrně easy.

Odesláno

Jelikož mi volant ještě nedorazil, tak mám řazení na semi-automatic, takže těžko říct kde je problém. Nemáš náhodou zapnutou pomoc při prždění? Nebo rovnou toho brzdového pomocníka? Třeba to může mít nějaký vliv. když jsem chvíli jel na manual a měl jsem řazení na modrém a červeném tlačítku, tak vše šlo bez problému a automatické podřazování jsem nezaznamenal.

Odesláno
Nejprve musím říct, že rally hry hraji odjakživa a mám s nimi spoustu zkušeností, dalo by se říct, že jsem hrál snad každou rally hru, jaká kdy vyšla na většině platform a o rally jako takovou se zajímám i ve skutečnosti, takže zkušeností mám dost a moje slova tímto mají určitou váhu.

Jak jsem psal, nesmíte hrát s kamerou z venku. Musí se hrát s kamerou uvnitř vozu. pokud Možno hned v úvodu nastavit obtížnost na maximum a v menu ještě ručně vypnout pomocníky. A kdo i potom bude tvrdit, že se auto nechová reálně, že plave atd, tak ať se raději vrátí ke Call of Duty apod.

Je to jeden z nejrealističtějších rally simulátorů všech dob. (záměrně píšu jeden z nej, R.B.Rally bylo co se týče chování auta asi nejpropracovanější, ale jinak zaostávalo téměř ve všem) A nejen chováním vozu, které je takřka dokonalé, ale také velkým množstvím různých povrchů, přičemž na každém se auto chová jinak. Můžete říct, že to už tu samozřejmě dříve bylo - jenže ne v takovém množství. Tady je asfalt, špinavý asfalt, mokrý asfalt, šotolina, bláto, písek, sníh, led, kluzký zasněžený asfalt, v německu i beton v některých úsecích atd a na každém povrchu se auto chová jinak.

Systém poškození je asi nejreálnější jaký jsem u rally her viděl. Opravdu stačí jen drobná chybička a malý náraz a auto se poměrně dost poškodí, a pokud někdo sleduje rally moc dobře ví, že v rally stačí skutečně málo a auto je nepoužitelné. Systém oprav je také propracovanější než u jiných rally her, každý prvek na autě je ještě dále rozdělen do několika dalších podskupin a různých poruch a celkově působí mnohem reálněji.

Kariérní mod je velmi zajímavě zpracován a určitě na dlouho dobu zabaví, něco takové tady ještě nebylo.

Kdo ovšem chce klasický WRC šampionát, může se do něj směle pustit a to až ve 4 lidech současně (offline) Dále samozřejmě podpora online hraní, velké množství statistik. Prvotřídně vyladěná obtížnost, kdy si na posuvníku opravdu každý najde tu svou hranici, kdy hra bude pro danou osobu výzvou.

Graficky to sice není špička, jenže každý normální člověk, kterému záleží na hrách samotných a ná zábavě kterou mu poskytují, už dávno přišel na to, že i hra se sebehorší grafikou v dnešní době vypadá pořád skvěle a realisticky. Dávnou jsou pryč doby, kdy hra graficky měla daleko od reality. Takže i když vím, že to graficky není úplně nejlepší, grafika tak je je je ve hře naprosto dostačující a vyhovující a absolutně nijak nekazí zážitek ze hry. Snad jen nechápu, proč se nešpiní čelní sklo při pohledu z kabiny, když jinak se celé auto špiní.

Zvuky rovněž neurazí ani nenadchnou.

Celkově sečteno a podtrženo vynikající rally hra, která tady už spoustu let chyběla. Kdo chce ať si zůstane u nudného Dirta, ale jinak všichni směle do WRC 2010! To je asi vše, co jsem měl na srdci.

Mě to zase moc reálně nepřijde. Osobně jezdím závody do vrchu na vysoké úrovni a jak jsem se na tu hru těšil tak přišlo opravdu veliké sklamání. Přijde mi, že jsme se vrátily do roku 2005 a možná i dál.

Je pravda, že každému se líbí něco jiného, ale kdybych si měl ted vybrat zda hrát znovu Dirt 2 nebo úplně nové WRC 2010 tak bych hned šel do Dirt 2. Přijde mi o dost lepší jak grafikou tak chováním auta.

Možná kdybych to hrál z pohledu z kabiny tak bych změnil názor, ale na PC nebo Xku hraní prostě z kabiny nesnášim, takže hru hodnotím tak 30%

Odesláno

Za prvé - závody do vrchu se nedají srovnávat s rally, a to ani s asfaltovkama, protože to nastavení a výkon je zcela jinde. A když někdo řekne, že Dirt je reálnější než WRC 2010, tak to už je podle mě nutné pochybovat o svéprávnosti dané osoby. Bez urážky. A zvláště by si neměl hodnotit hru, která je primárně vývojově určená pro pohled z kokpitu a použití volantu. (Tím nechci říct, že bez volantu je to špatný zážitek, vůbec ne.) Ale tvůrci se jednoduše soustředili především na pohled z kabiny, který používá drtivá většina lidí.

Odesláno

Nalijeme si čistého vína...Grafika HUMUS. Mohli udělat špinící se okno, stěrače atd. NEUDĚLALI. Zvuky HUMUS. Mohli udělat lepší zvuky, slyšitelné turbo atd. NEUDĚLALI. Zpětný zrcátka jsou k smíchu...Já jedu lesem a v zrcátku není jedinej strom!!! CHCI TAK MOC? Jenže bohužel žádné jiné rally není, tak musím hrát co je, protože mě rally baví víc jak F1...Kde jsou ty časy, kdy WRC dělala firma Evolution Studios...

Odesláno
Nalijeme si čistého vína...Grafika HUMUS. Mohli udělat špinící se okno, stěrače atd. NEUDĚLALI. Zvuky HUMUS. Mohli udělat lepší zvuky, slyšitelné turbo atd. NEUDĚLALI. Zpětný zrcátka jsou k smíchu...Já jedu lesem a v zrcátku není jedinej strom!!! CHCI TAK MOC? Jenže bohužel žádné jiné rally není, tak musím hrát co je, protože mě rally baví víc jak F1...Kde jsou ty časy, kdy WRC dělala firma Evolution Studios...

Ano chceš moc, klasická česká nátura, místo aby si chválil hru jako takovou a vypíchnul plusy, kterých je daleko více než mínusů a užil si tu hru, tak jen bezduše řešíš kraviny, jako zpětné zrcátko, které je ti v rally stejně úplně na hov*o.

Absolutně mi nejde na mozek, jak někdo muže tak brutálně kritizovat grafiku. Fakt kroutím hlavou, vy jste asi nezažili 8bitovky, a všechny staré hry, první 3d pokusy apod. To byly hry, které měly oproti dnešku skutečně špatnou grafiku. To co se produkuje dnes je takřka fotorealismus a i hra s horší grafikou v porovnání s ostatními dnešními hrami, je pořád graficky na skvělé úrovni. Takže nechápu ty nesmyslné kecy o hrozné grafice. Já nic takového jako "hrozná grafika" už pěkných pár let neviděl. A rozhodně ne u WRC 2010. Jo, je pravda, že to nešpinění skla mě taky dost překvapilo, ale určitě kvůli toho nezačnu strašně šílet jak je ta hra na hov*o, protože se nešpiní čelní sklo.

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu