Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Nováček žadoní o pomoc :(

RaZZaLL

Otázka

Zduř chlapi můj dotaz je ve skrze prostý týká se ohledně netu. Je nejaký způsob jak rojet videa na Psp ?? Ano vím F.player na psp jede na jiné verzi ale kdosi tu psal ze něco někde poštrachal a rozjel to (asi fake?) no a dál bych rád pořešil rychlost netu v psp. Šel by na mého mazla nahrát nějaký program aby to fičelo? Mám < Psp 3004 fw 6.20 > Dík jak cyp za odpovědi

Dodám jen že se bez toho žít dá jde jen o jakési vyšperkovaní funkcí :)

Ps.: Pro ty co nechápou že každý jednou s Psp začínal, četl jsem si topic pro začátečníkya mám forko projité ale nikde tento problém nebyl úplně rozebrán. Takže si případné dotazy Frajerů typu- přečti si návod odpuste dikec a zdar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Pročti si tutorial pro začátečníky , tam zjistíš že na 6.20 nejde CFW ... a bez CFW nenahraješ žádný homebrow , jen digitalně podepsaný aplikace od sony a ta žádnou novou podporu videa nechystá ... Net ti pojede rychlejš pokavad budeš mít dostatečný wifi signál ...to je zase věc kde to má tady lluštit ... Zas nějakej Spam zdá se ...

Odkaz ke komentáři

• 0

čeština ? občas mi ujel háček a ve slově rozjet mi chybi Z překlep píšu z mini noťasu. je mi líto ze nerozumíš slovům (Zduř, Poštrachal, mazel, vyšperkoval a další) dám boty za to že si Pražák co sežral všechnu moudrost. btw nehodlám se tu hádat s děckama a i tak dik za odpověď

Odkaz ke komentáři

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vytvořit...

Důležitá informace