Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PSP 3004 - pár rad


HeMany

Otázka

Zdravim,

Koupil jsem si PSP 3004 s firmwarem 6.20 pár věcí už mám načteno. Jen bych potřeboval napsat návod jak se připojit na net, a taky nějaký program který používáte na převedení videa do formátu mp4. Našel jsem pár na které ste odkazovali ale nešlo mi to převést. Mám kabel do pc USB a když najdu kartu je prázdná tak mám vytvořit složky Music? Video? a tak dále? moc toho nevím psp mám poprvé a jsem úplnej začátečník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

ja rika linuxed na internet potrebujes wifinu. (zkus to mcdonaldu nebo kfc urcite tam bude nejak wifina).

na prevod videi pouzivam expres video nebo nejak tak se to jmenuje ale staci ti na prevod obycejnej prevadec jako je treba program ,,super" (prevod do mp4).

Naformatuj nebo je normalne vytvor. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

s tim converterem jak říkal Cojoot - Super je super :D,ale lepší je podle mě FormatFactory hází do více formátů,Xvid4psp je nejlepší program na převod ale je pro začátečníka dost složitej,a myslim si že i u nějakejch AGIP benzínek maj wifinu (aspoň v maďarsku maj xD)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Je mi jasné že na net potřebuju wifinu;-)Nejsem zase úplnej šulín:)Jen potřebuju napsat postup jak se připojím mám doma bezdrát net a s mobilem se normálně připojím tam je to jednoduché a surfuju jen nevím jak to mám nastavit u psp:)Jinak díky moc za rady zkusím ty programy na to převádění a uvidím který mi bude víc vyhovovat:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz