_márty_ Odesláno Listopad 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Listopad 9, 2010 Ahoj , chci se zeptat jestli je možný udělat unfash . Mám flash 1.51 a nidky jsem s ním nebyl na netu , a rád bych začal hrát online tak se chici zeptat jestli je možný udělat unflash . Díky :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 skolni.flakac Odesláno Listopad 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Listopad 9, 2010 Nejsem sice žádnej odborník, ale myslím že odpověď bude velice krátká a pouze dvoupísmenková. NE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 VOndy1468624023 Odesláno Listopad 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Listopad 9, 2010 Taky nejsem odborník, ale řek bych, že pude, přece když se to posílá na reklamaci do mrkvárny, taky vodstraňuješ flash, aby to tam nepoznali ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Jarisak Odesláno Listopad 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Listopad 9, 2010 jojo myslim ze to de, rekni si svymu flasherovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 trezzor Odesláno Listopad 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Listopad 9, 2010 Ale ci uz nieco nie je zapisane v konzole, ze boli hrane kopie, a ze bola flashnuta - aby pri pripojeni na XLive nedostala aj tak konzola BAN v nejakej banovacej vlne....ale za vyskusanie to stoji :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 alesek__ Odesláno Listopad 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Listopad 9, 2010 mel bys mít originální zálohu firmwaru tý mechaniky který jde nahrát z5, pokud nemáš tak si od nekoho stahneš orig fw a přepíšeš klíče který vytáhneš z upraveného FW(máš v mechanice)...takže kdo tvrdí že to nejde je totální píčus kterej ví totální hovno edit: 8-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...