asterix13 Odesláno Listopad 12, 2010 Nahlásit Share Odesláno Listopad 12, 2010 zdar lidi prosim poradte :-) kdyz chci nainstalovat moh patch tak mi to vypise error a nejake cislo... vubec nevim co stim predem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patlen Odesláno Únor 9, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 9, 2011 Ahoj všem.Mám dotaz.Četl jsem tohle forum,ale nějak jsem se nedopátral k závěru.Jelikož jsem tady nováček, zeptám se pro někoho asi laicky...Mám fw CFW_3.55.pkg, MOH 2010 na interním disku a hroznou chuť si tuhle hru zahrát...Vždy mi to skončí po zadání nová kampaň a naskočí úvodního video kdy sedíme v helikoptéře s hláškou corrupted data...nevím jestli potřebuji nějaký patch protože ten co tu koluje je myslím jen pro fw 3.42 může mi někdo napsat laický postup co pro to udělám díky moc všem. edit:nebo mě prosím aspoň někam nasměrujte díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sepacek Odesláno Únor 14, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 14, 2011 Myslim si ze je hra nejak poskozena,zkus ji stahnout odjinud Sent from my E15i using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark1 Odesláno Únor 16, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 16, 2011 ...a hroznou chuť si tuhle hru zahrát...edit:nebo mě prosím aspoň někam nasměrujte díky kup si original, sezenes ho uz za kolem 500 kc...;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filip2142 Odesláno Únor 16, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 16, 2011 Shark1 tvoje odpověd určitě pomohla:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...