Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Koupě Xboxu360


GloryFry

Otázka

Zdravím všechny Chtel jsem se zeptat hodlám si koupit tenhle Xbox360 http://hrejte.cz/index.php?akc=det&id=760

Ptal jsem se jesli je to s flashem a odpoved byla ze "Ano je mechanika liteon 83 s flash upravou" Takze se chci zeptat jesli mi na tom pojedou normálně hry z netu které stáhnu s ochanou wawe 6 A pote vypalím v ImgBurnu ?? jesli mate někdo žkušenost s temito stránkami tak napište diky

S pozdravem GloryFry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Taky uvažuju že bych do X-boxu 360 šel, koupil bych si ho někdy kolem vánoc, štvalo mě že mám intel řadič na PC a tím pádem bych si ho nemohl flashnout ale jestli to prodávají flashlé tak je to super.

Jen se chci zeptat, je ten HDD k hraní her nutný?Jsem v tom úplný nováček, podle toho co jsem pochopil, tak X-box čte normálně z páleného DVD a na HDD ukládá jenom savy a instalace těch her, dalo by se něják udělat aby se to ukládalo na flashku?Savy asi zabírají málo a instalačky zabírají kolik místa?Nebo jsem to blbě pochopil? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Na profily a savy ti stačí vnitřní paměť xboxu ( u ARCADE ) . HDD je dobrý k tomu , aby jsi si šetřil mechaniku , xbox je potom tichý , protože mechanika při hraní neběží a lépe - rychleji se načítají hry .

Jeste pridam ze rychlej se dokresluje hra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace