dedasd Odesláno Prosinec 12, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 12, 2010 Zdá se mi, že Microsoft každou chvíli vydává nové verze Xboxu. Čím se liší kromě krabice? Půjdou na starších nové hry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 David32 Odesláno Prosinec 12, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 12, 2010 ano na všech verzích pujdou všechny hry u nových verzí akorát upravují chlazení,snižují náklady na výrobu apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 dedasd Odesláno Prosinec 12, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 12, 2010 Takže kdybych koupil třeba toto tak na tom půjde vše? http://aukro.cz/item1358929154.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Tsonga Odesláno Prosinec 12, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 12, 2010 nejsem žádnej odborník ale to je snad Xbox 1 :D musiš koupit Xbox 360 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Psychos Odesláno Prosinec 12, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 12, 2010 tohle je uplně starší typ Xboxu na ten už hry nevychazej.....ted uz je novejsi typ s lepší grafikou kterej se jmenuje Xbox 360.....hledej tady http://aukro.cz/16289_konzole_handheldy_prislusenstvi_microsoft_xbox360_0.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 dedasd Odesláno Prosinec 12, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 12, 2010 Tak to je přesně ta odpověď, kterou jsem hledal. Nevěděl jsem jakej je rozdíl mezi Xbox a Xbox 360. :-) Nevíte jestli Microsoft připravuje nějakou úplně novou konzoli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...