Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Zalozeni nemeckeho uctu

figi-1

Otázka

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

v němčině ...sice nejsem žádný odborník ale přepni si konzoli do němčiny a přihlaš se stejným zpúsobem jak ses přihlásil v angličtině tady v česku---připrav se ale na komunikaci v němčině---to co jsem Ti napsal beru podle sebe-mám polský účet-anglicky neumím ale polsky dobře-takže jsem po koupi konzoli přepl do polštiny-nic víc jsem ani na hraní nepotřeboval-no ale zaujaly mne ty obrázky her/už tam byl samozřejmě polský text/no a jak jsem na to klikl už vyskočila přihlašovací tabulka-zase v polštině-tak jsem tam  česky napsal svoje údaje-s nadhledem že mne to pošle do dupy-například co to chtělo -sranda u kolonky wojwodství jsem třeba napsal moravskoslezky-a světe div se ono mne to přihlásilo a chodí mi teď reklamy ,nabídky her na ps4,tamní prodejny atd ale v polštině-takže mám učet polský...jelikož to umím perfekt-jsem spokojen -navíc kupovat tam určitě nic nebudu a hry mi jedou v polštině a pokud je tam cz tak to jen zvolím -----tedˇmne napadlo-- otázkou ještě je jestli nebude problém když jsi určitě už jednou přihlášený tady...to už si musíš doladit sám nebo z meho tlachání vybrat co potřebuješ...pěkný den...než jsem to sesmolil tak kolega to už napsal jednou větou..ale nechám to tu:rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• 0

Diky za rady udelal jsme novy ucet nemecky a uz stahuju kdyztak si ten remastered projedu na nemeckem uctu to je jedno na kterem hraju trofejky neresim a prepnout do aj hra snad pujde aspon v novem dile calla jde. A byl bych docela nastvany kdybych si ten remastered nezahral kvuli tomu jsem to chtel. Posledni dily cod uz me tak moc nebavi protoze to je sama budoucnost a roboti. Ale cod hry kupuju vzdy vsechny protoze jsme zatim hral vsechny a nechci o zadny prijit. A teda na svem puvodnim si to nezahraju je to tak ? mam tam zamek na te hre pokud si prepnu ucty.

Upraveno uživatelem figi-1