figi-1 Odesláno Listopad 27, 2016 Nahlásit Share Odesláno Listopad 27, 2016 Ahoj potreboval bych si zalozit nemecky ucet na ps jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 pilulkin Odesláno Listopad 27, 2016 Nahlásit Share Odesláno Listopad 27, 2016 Úplně stejně jak na českej, jen vybereš jako zemi Německo https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/reg/account/create-account!input.action Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 okajos Odesláno Listopad 27, 2016 Nahlásit Share Odesláno Listopad 27, 2016 v němčině ...sice nejsem žádný odborník ale přepni si konzoli do němčiny a přihlaš se stejným zpúsobem jak ses přihlásil v angličtině tady v česku---připrav se ale na komunikaci v němčině---to co jsem Ti napsal beru podle sebe-mám polský účet-anglicky neumím ale polsky dobře-takže jsem po koupi konzoli přepl do polštiny-nic víc jsem ani na hraní nepotřeboval-no ale zaujaly mne ty obrázky her/už tam byl samozřejmě polský text/no a jak jsem na to klikl už vyskočila přihlašovací tabulka-zase v polštině-tak jsem tam česky napsal svoje údaje-s nadhledem že mne to pošle do dupy-například co to chtělo -sranda u kolonky wojwodství jsem třeba napsal moravskoslezky-a světe div se ono mne to přihlásilo a chodí mi teď reklamy ,nabídky her na ps4,tamní prodejny atd ale v polštině-takže mám učet polský...jelikož to umím perfekt-jsem spokojen -navíc kupovat tam určitě nic nebudu a hry mi jedou v polštině a pokud je tam cz tak to jen zvolím -----tedˇmne napadlo-- otázkou ještě je jestli nebude problém když jsi určitě už jednou přihlášený tady...to už si musíš doladit sám nebo z meho tlachání vybrat co potřebuješ...pěkný den...než jsem to sesmolil tak kolega to už napsal jednou větou..ale nechám to tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...