KARASSIUSS Odesláno Červenec 27, 2018 Nahlásit Share Odesláno Červenec 27, 2018 Zdravím,opravoval jsem na ovladači analogovou páčku a stále to není ono.Použil jsem páčku jak s Číny tak zakoupenou u nás a výsledek je stále stejný.Při hře Fortnite stále pohled klesá k zemi bez jakéhokoli dotyku ovladače.Zhlédl jsem spoustu návodů na netu a nechápu jak je to možné,dělám to vše úplně stejně.Jsem elektrikář,takže s letováním nemám problém.Už jsem vyzkoušel snad všechno co mě napadlo,takže jsem se obrátil tady na vás,pokud s tím nemá taky někdo nějakou zkušenost.Ovladač je samozřejmě po záruce,jinak bych do toho nevrtal.Díky za případné rady.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Domi_CZ Odesláno Červenec 27, 2018 Nahlásit Share Odesláno Červenec 27, 2018 Máš potenciometr nakřivo zapájený ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KARASSIUSS Odesláno Červenec 30, 2018 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 30, 2018 Tak to asi těžko...tohle jsem už taky zkoušel...ať to naletuju jakkoli tak je to furt stejné...proměřil jsem origo a číňana ohmetrem a mají stejné hodnoty...tak jsem s toho už fakt v lese :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daiv_69 Odesláno Srpen 9, 2018 Nahlásit Share Odesláno Srpen 9, 2018 Karassiuss: ahoj, hele, byl bys schopen (a ochoten) zkusit opravit muj dualshock4, kdybych ti ho poslal postou? Mám problém s levou páčkou, nefunguje ve směru vlevo/nahoru. Opravu bych ti samozřejmě po dohodě zaplatil. Nechce se mi kupovat nový za ty peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...