Chtěl bych vás poprosit o radu, zda někdo nemáte s tutim problémem zkušenost.. Po delší době cca měsíci jsem zapl xone (mám původní originál) a dělal se mi update což je tak nějak v pohodě hrál jsem nějakou hru apod, ale další den jsem chtěl jít do storu do, kterého se normálně dostanu, ale když chci otevřít nějakou hru nebo aplikaci tak mi to napíše, že stránku nelze otevřít a mám to zkusit později. Zkoušel jsem restart, relogin, reset konzole, ale nic z toho nepomohlo, tak jsem si vzal mobil a šel si pokecat s technickou odporu na Microsoftu, ale tam mi řekli že mám otestovat připojení k internetu. Vše jsem udělal jak řekli a vše bylo v pohodě až na NAT u kterého mám uvedeno strict, což mi zas tak divný nepřijde protože nemám povoleny žádný porty a online hraju jen z řídka. No a u tutoho problémů se technická podpora zarazila a řekla že to bude určitě ono proč mi blbne store a že mám povolit asi 8 portů? Teď přesně nevím kolik. No když jsem se zeptal, proč store normálně fungoval a nakupoval jsem v něm bez jakého koliv přesměrování. Tak mi bylo odpovězeno, že to tak prostě je a ty porty musím povolit jinak se dal nedostanu. Tuto mi přijde divný, když ještě minulý měsíc vše fungovalo naprosto v pořádku a předchozí dva roky taky. No chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti nebo nápady jak tento problém vyřešit, protože podle mě je přesměrování portu blbost když po normálně celou dobu fungovalo, ale můžu se plést. Předem děkuji za jakoukoliv odpověď. Přidávám screen s errorem.
Otázka
Alendril155
Zdravím vás,
Chtěl bych vás poprosit o radu, zda někdo nemáte s tutim problémem zkušenost.. Po delší době cca měsíci jsem zapl xone (mám původní originál) a dělal se mi update což je tak nějak v pohodě hrál jsem nějakou hru apod, ale další den jsem chtěl jít do storu do, kterého se normálně dostanu, ale když chci otevřít nějakou hru nebo aplikaci tak mi to napíše, že stránku nelze otevřít a mám to zkusit později. Zkoušel jsem restart, relogin, reset konzole, ale nic z toho nepomohlo, tak jsem si vzal mobil a šel si pokecat s technickou odporu na Microsoftu, ale tam mi řekli že mám otestovat připojení k internetu. Vše jsem udělal jak řekli a vše bylo v pohodě až na NAT u kterého mám uvedeno strict, což mi zas tak divný nepřijde protože nemám povoleny žádný porty a online hraju jen z řídka. No a u tutoho problémů se technická podpora zarazila a řekla že to bude určitě ono proč mi blbne store a že mám povolit asi 8 portů? Teď přesně nevím kolik. No když jsem se zeptal, proč store normálně fungoval a nakupoval jsem v něm bez jakého koliv přesměrování. Tak mi bylo odpovězeno, že to tak prostě je a ty porty musím povolit jinak se dal nedostanu. Tuto mi přijde divný, když ještě minulý měsíc vše fungovalo naprosto v pořádku a předchozí dva roky taky. No chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti nebo nápady jak tento problém vyřešit, protože podle mě je přesměrování portu blbost když po normálně celou dobu fungovalo, ale můžu se plést. Předem děkuji za jakoukoliv odpověď. Přidávám screen s errorem.
0 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.