Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Pomoc s výběrem PSP Portable

MartyXD

Recommended Posts

Dobrý den, ahoj

jsem zde jako začátečník.

Dříve jsem vlastnil playstation 1 coz uz par let je, posledni dobou nebylo na hrani cas, ale pred nedavnem si bracha zakoupil playstation 3, coz mu mohu jen zavidet.

Tak jsem se rozhodl ze si nejakou tu hracicku taky zakoupim.

Vybral jsem si PSP Portable, jen je problem, po přečteni nekolika prispevku jsem zjistil ze neni portable jako portable.

Nekolik otazek:

1. Portable PSP-3004 vs Portable GO ??

- z meho pohledu se mi zda 3004 lepsi, 4,3" , mechaniku asi nepotrebuju

2. Daji se nekde stahnout hry ?? kde ?? co musim udelat ??

3. koupil bych samozrejme nejaky pouzity model.

jsem začátecnik a dekuji za vase rady, verim ze se mnou budete mit trpělivost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj pokud si chceš stahovat hry tak je asi nejlepší volba PSP 200x se starou (flashnutelnou) deskou, tam je to bez problémů. Problém je ten, že na PSP už nevycházejí žádné pořádné hry a je to mrtvá platforma, takže být Tebou, počkal bych na vydání PSP 2 a to koupil.

To opravdu tolik hraješ na cestách, že potřebuješ PSP? Spíš bych volil právě tu PS3 nebo Xbox360 a nebo notebook

Odkaz ke komentáři

tak PS3 je o jine cene nez PSP portable.

hlavne by bylo komplikovane s televizi PS3 vs oblibene serialy me pritelkyne.

notes mam, ale ne tak výkonej na kvalitní hry.

Ahoj pokud si chceš stahovat hry tak je asi nejlepší volba PSP 200x se starou (flashnutelnou) deskou, tam je to bez problémů. Problém je ten, že na PSP už nevycházejí žádné pořádné hry a je to mrtvá platforma, takže být Tebou, počkal bych na vydání PSP 2 a to koupil.

To opravdu tolik hraješ na cestách, že potřebuješ PSP? Spíš bych volil právě tu PS3 nebo Xbox360 a nebo notebook

Odkaz ke komentáři

• 2 weeks later...

Já bych volil psp 3k a hlavně kvůli většímu displeji.

Hrál jsem na obou a můžu říct že mnohem lépe se mi hrálo na psp 3k nevim prostě je to lepší.