Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

MP - střílečka


BreakPainCZE

Recommended Posts

Ahoj, 

- tak jako na každém jiném fóru, omlouvám se, jsem nováček a pravděpodobně o tu někde je, ale nenašel jsem to ... vím, že mě za chvli ukamenujete 😉 ... 

Před 10 lety jsem hrál na PC, pak se ho vzdal ... a teď kvůli Covidu jsem si chtěl občas něco zahrát, ale PC jsem už nechtěl ... zkusil jsem tedy konzoli - Xbox ... nebudu lhát, ovládání je jiné než s myší a teprve se to učím. Ale vkus na hry zůstal stejný - nesnáším "příběhovky", zajímá mě pouze online hraní a defakto jen střílečky ;-).

 

Na PC jsem hrával CSko, a teď se vůbec neorientuju, ale vím, že bych chtěl něco založeného na podobném herním stylu - vybrat herní mód, připojit se do hry, zabít / být zabit => respawn a jedeme dál ... nechci hrát ligu, chci to prostě zapnout, odreagovat se a vypnout. (na ligu není čas trénovat, primární zájem už mám jinde a nejsem si jistej, že někdy ovládnu ten gamepad nějak bravurně, zatím je to utrpení)

Zajímalo by mě, co tak nějak frčí a je vcelku stálice (už jsem viděl Fortnite - to opravdu ne ... to je ... ****), stáhl jsem si v Game Passu Battlefield, Call of Duty ... ale má to strašně moc verzí (takže tápu kterou) => osobně se mi víc líbí CoD (aktuálně hraju CoD: WarZone - ale mám pocit, že to jde jen díky game passu, který jakmile vyprší ... tak smolík), ale třeba jsem přehlédl i jiné tituly. Co byste doporučily pro MP hraní, aby tam byl dostatek hráčů různých skillů? 

 

A pak jsem si taky všiml, třeba případ CoD: Black Ops Cold War, že prodávají více verzí? A samozřejmě dražší je optimalizovaná pro XBOX X series (ten mám) => tzn ještě dávat pozor na varianty, abych využil potenciál konzole ... novinka pro mě, u PC to nebylo 🙂 ... Ale jestli nato dobře koukám, hra má několik data disků a pouze jeden je optimalizovaný, takže to zase taková výhra není, co? Nebo to chápu špatně?