liveer Odesláno Leden 4, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 Zdravim Vás:-))) jsem novým uživatelem PSP 3004.. Nikdy jsem to neměl v ruce. Tím pádem jsem upný amatér:( zajímalo by mě zda se musí kupovat hry jen jako originál nebo zda se dají stahovat z netu a nějak je tam dostat.. MOC VÁS PROSÍM O RADU.. Jinak přeju pěkný den:o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michat Odesláno Leden 4, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 jaký máš fw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RionSK Odesláno Leden 4, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 Aký máš FW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liveer Odesláno Leden 4, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 A to zjistím kde?:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liveer Odesláno Leden 4, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 Jestli myslíte verzi tak mam 6.20. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keles Odesláno Leden 4, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 cez hbl a iLoader spustíš iso hry na ktoromkoľvek ofw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liveer Odesláno Leden 4, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 takže tam musim nahrát nějakej program aby mi to bralo iso soubory?? teda pokud to jde... nejak netusim:(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keles Odesláno Leden 4, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 4, 2011 A čo tak použiť funkciu hľadať. Pokiaľ máš fw ako si písal 6.20 tak tu máš návod TN HEN 6.20 + Prometheus iLoader -Nově i návod na Downgrade na 5.03 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...