Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Otazky k flashu a reflashu.


kohout

Otázka

Ahojte. Chystam se na flash a mel bych par otazek. Chci to delat podle tohoto navodu:

1. Rozobral som xbox

2. Mechaniku som pripojil cez SATA do PC

3. Spustil som PC

4. Zapol som xbox

5 . Spustil som Jungle Flasher ( najnovsi )

6. Isiel som do MTK Flash 32

7. Nasiel som mechaniku ( preklikas porty, az kym nenajdes tvoju Liteon Mechaniku )

8. Siel som do FW Tool 32

9. Open Source FW: dal som tam Dummy.bin .. ( pri naslednom opytani o autoloade som dal nie )

10. Open Targed FW: tam som dal LT+ ( podla tvojej mechaniky)

11. Dal som Spoof Source to Target

12. Klikol som pravym tlacidlom myši a dal som verify key

13. V MTK Flash 32 som pozrel ci je kluc verified

14. V MTK som dal Lite-On Erase

15. Ano, zasa Ano

16. vytiahol som napajaci kabel od mechaniky a hned dal spet ( musis to stihnut ked bezia take bodky - cca 5 sec. )

17. V Drive properties ( MTK, dole nalavo ) ti napise Vendor Mode

18. potom som klikol na write

19. zapisalo a nasledne napisalo Write Veriefied OK

20. Stlacil som Outro/ ATA reset , napisalo dole v logu Drive is LiteOn ( musi to napisat, mne to napisalo az po tretom kliknuti na outro ) , potom so vypol XBOX a jungle, pripojil mechaniku spet, poskladal xko..

21. HRAL SOM S LT+

Tohle je me jasny. Ale neni v tom napsany co udelat s connectivity kitem, jestli dobre chapu, tak ho budu muset pripajet nekam do mechaniky vim dokonce kam a jak, ale v tomto navode neni napsany kdy a jak z toho vytahnout key. Kdyby ste to nekno dopsal mezi ty body.. :) Jeste jsem se dival na navod od jungleflasher, ale tam nechapu stranu 83. Pujde me to na zakladove desce s chipsetem nForce2 400 Ultra? A jak poznam verzi lite on mechaniky, pry jich je vic...

Jeste jsem se dival na tohle http://www.xboxzone.sk/viewtopic.php?f=11&t=14562&sid=a8024a259f1f0b7790f916b1e6374206 a tam nechapu co to dela v tomhle videu

to musim taky udelat? A proc?