tom_35 Odesláno Leden 10, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 10, 2011 Dobrý večer, jsem nováček, mám xBox 360 Arcade. Chci se zeptat, jestli mi pojede nějaký neoriginální HDD, popřípadě jaká největší kapacita, strčený místo té mřížky nahoře, koupený třeba na E bayi. Díky za všechny odpovědi. Tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tommygun Odesláno Leden 10, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 10, 2011 ja jsem si koupil originalni microsoftackej 250 GB za 1 600 kc a nemuzu si stezovat. Jinak je tu topic o neoriginalnim HDD, tak jestli chces, tak si o tom pocti. A jinak s dashem 9199 muzes pouzit flash s max kapacitou 16 GB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 lubosek98 Odesláno Leden 10, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 10, 2011 i stim kinect dashboardem to funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tom_35 Odesláno Leden 10, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 10, 2011 ja jsem si koupil originalni microsoftackej 250 GB za 1 600 kc a nemuzu si stezovat. Jinak je tu topic o neoriginalnim HDD, tak jestli chces, tak si o tom pocti. A jinak s dashem 9199 muzes pouzit flash s max kapacitou 16 GB Díky za odpověd, já chci jen ten nasazovací z vrchu. Na Ebayi jsem ten 250 GB našel cca v přepočtu za 1050 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tommygun Odesláno Leden 10, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 10, 2011 jestli se ti vyplati tak to kup z ebay, jinak si to kup v cesku po internetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...