Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

problém u vyp.her

becks7234

Recommended Posts

hry metro 2033 a Gears of war 1.zkoušel jsem abgx předělat i wawe path a nic.flash mám předposlední a jinak vypaloval jsem přes imgburn,a DVD Decrypter a taky clone cd.rychlosti 2,4

taky jestli to není tím že mám notbooka a tutp vypalovačku

http://www.sonynec-optiarc.com/products/slim_dvdrw/index.html

:roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dvdčka jsem použil memorex ty jsou bez probllému.mám od známého hry na kterých jsou a běží v pohodě líp než verbatim..no kontrola nejsem si jistej ale myslim že ne.bylo to červené a když jsem to pokoušel opravit tak to nešlo.jakej ty máš postup?možná mito pomůže.jsem v tom začátečník

Odkaz ke komentáři

S vypalováním na ntb jsou problémy a ta tvoje jak jsem se díval už není nejnovější.Někdy pomůže vypalování na VERBATIM a jestli máš možnost , tak raději vypaluj na stolním PC a nebo si kup externí vypalovačku. MEMOREX také nejsou špatná DVD ,ale tvůj známý má asi lepší vypalovačku než ty - proto ti od něj hry jdou spustit .Jinak zkontroluj vždy iso v ABGX 1.0.5 autofix na level 0 . Tam uvidíš , jestli to má ochranu AP25 a nebo potřebuje nějakou opravu . Potom to projeď na level 3 . Potom znova na level 0 pro kontrolu - mělo by to být vše zelené a teprve potom to můžeš vypálit

Odkaz ke komentáři

kúpiť externú napaľovačku je samovražda za necelý rok sa ti pokazí len tým, že ju niekdy vytiahneš z PC ,,bezpečne odstrániť hardware´´ mám s tým skúsenosť a aj poznám ľúdí ktorý boli tiež múdry že ,,ja si dám pozor´´ a tak to aj dopadlo hoci dávali to reklamovať ale záruka je len na 2 roky už keď chceš niečo kupovať tak kúp si račej internú ked tá tvoja už dožila rada nekupovať externú a samozrejme treba mať esšte hru stiahnutu ako RF (region free) a nie napr. torrent z najviac peers :)

Odkaz ke komentáři