Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PS3 - už NIKDY NIC od Sony


zskardova

Otázka

Dobrý den. Potřebovala bych radu, pomoc a vysvětlení. Hned jak vyšel PS3 tak jsem si ho pořídila kdysi stál asi 15000,- hahaha. Již musel po páté do servisu a to pokaždé se stejnou chybou ( přestal načítat hry,filmy.. a dělal nesmysli ) Na opravu jsem vždy musela čekat minimálně 1měsíc néli víc jelikož nejbližší autorizovaný servis je ve Francii :-O Po každé opravě my ho vyměnily za zcela nový PS,takže všechna data byla pokaždé ztracena, všechny odměny, trofeje jsou pryč jako bych nikdy nehrála :( uplinulo 5měsíců a šel zas a to je pořád dokola.. Tak jsem si řekla že to není možný aby byl takhle poruchový, tak jsem neváhala a zakoupila si nový PS3 slim asi za 8000,- tuším.Nicméně od koupi neuplinuli ani 3měsíce a dělá mi to samé jen navíc mi hlásí několik error-ů jeden znich je 8001002B a spoustu dalších. Začlo to od doby co jsem zaktualizovala GT5, hra přestala fungovat nenačetla se mi žádná hra od Sony, jen po úmorném snažení načetl NHL.Teď již nenačte ani film... Co dělám špatně? PS pravidelně čistím od prachu už nevím co víc pro něj udělat.Když si to tak zpočítám tak byl víc v servisu než doma.Jak je to možné, to mám takovou smůlu nebo je to normální? V tom případě nechápu jak si to takto velká společnost může dovolit, ani stránky které mají uvedené v každé hře v jejím prospektu tak i tel číslo které jsem vyhrabala z GTA nefungují. Zkoušela jsem volat paní mi řekla že je to stará hra a že již dávno to není číslo na společnost, ale když jsem zakoupila Little Big planet 2 ( uplně nová hra) bylo tam stejné číslo, takže ještě ze mě dělaj kravku...Když jsem chtěla reklamovat starý PS3 na centrále v Praze mi bylo řečeno že bych musela poslat dopis do Francie a tam zažádat, přijde mi to jako dost velký nesmysl nebo je opravdu firma SONY tak neschopná? Opravdu už NIKDY víc, kdyby se mi člověk od sony dostal do ruky tak...nevim :)Omlouvám se za své rozhořčení, ale už je to fakt moc kdyby to stálo 1000kč tak to vezmu a rozšlapu na kousky, ale je to pro mě celkem drahá věc a rozšlapat ho nemůžu i když bych to nejradši udělala, k ničemu jinému pro mě totiž PS není. Tak Vás prosím můžete mi poradit? Co mám dělat? jak postupovat při té reklamaci? Nebo bude lepší když se jich co nejdřív zbavím? je třeba xbox lepší? Už nevím na koho se mám obrátit. Mockrát předem děkuju a přeji hezký den8)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Já ti dám že je to rukama :DDD Vezmu cd strčím ho do mechaniky a hraju nic složitého a oprášit prach ještě taky zvládnu :DD S tím uzavřeným prostorem mě to taky napadlo ale někde jsem se dočetla že musí být min. 10cm od stěn a já mám 30cm a skříńku stále otevřenou, ale as je to nejpravděpodobnější. Kamarád z Belgie když nainstaloval tu aktualizaci na GT5 tak mu to začlo hlásit stejný error nejsem jediná myslíte že by to mohlo mít s tím něco společného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Vy jste doma? a to se máte já jsem v práci..:( Nééé děkuji vám za váš čas, ale pochybuju že by toto luxík způsobil. Ze začátku jsem na něj kašlala a fakt jsem ho neluxovala ( nejsem takový magor) a stejně mi to udělal-to samé.Až tak po druhé reklamaci jsem se o něj začla starat.A žádný význam to nemělo.Opravdu nevěřím že lux zapříčiní error 8001002B... Ale všem děkuji za reakce a rady nějak si stím poradím, nebo jim to tam omlátím o hlavu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Taky bych řekl, že to asi bude způsobem čištění, protože ničím jiným to snad ani být nemůže. Jestliže jste PS3 dala pětkrát do servisu s tím, že vám dali nový kus a ten se opět pokazil, pak jste si koupila PS3 Slim, tak to je velmi malá pravděpodobnost, že by byly všechny tyto konzole kazové. S jinými elektronickými zařízeními (televize, hifi, dvd) v domácnosti problém nemáte?

A to s tou Francií je hloupost, jestli vám to doopravdy tvrdili, tak bych si vyhledal potřebné paragrafy v zákoníku a přišel tam s tím, případně jim pohrozil i ČOI. Věci spojené s reklamací jsou jenom jejich problém, a jestli je jediný servis ve Francii nebo někde jinde je jejich věc, vy, jako osoba, která u nich PS3 řádně koupila, máte nárok na to, aby vám jí řádně vyreklamovali. Dokonce byste i třeba mohla žádat proplacení cesty, pokud by vám řekli, ať si PS3 přijedete vyzvednout osobně (málo lidí toto ví).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Nene jediný výrobek od sony mám PS, ale je pravda že poslední dobou se mi všechno ser* co se týká elektroniky a to jsou většinou nové věci. Mám hold smůlu,ale jsou to většinou jen drobnosti které se rychle vyřeší. K4relB psal myslím o přehřívání asi má pravdu když se nad tím tak zamyslím kolikrát běží i 20hodin v kuse když mě něco chytne :) Nevím, ale stou Francii mi to opravdu tvrdily. Přišlo my to jako hloupost, asi my sero* na hlavu protože jsem mladá holka a nic moc o tom nevím. Tak se na ně příště připravým lépe a budu chtít vrátit plnou částku,nebo si ho nechám a když se mi jeden pokazí aspoň nebudu muset měsíc čekat a budu moct hrát :D Mockrát Vám děkuji za pomoc!! Děkuju pomohl jste mi!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

vysavacem to urcite neni ja sve ps3 vysavam casto a mam jej skoro 3 roky a v pohode jinak jak napsal Huhla jestli to neni zasuvkou stacilo by premerit zasuvku urcite to bude v ni nebo natahnout prodluzku z jine zasuvky a nebo je tu posledni alternativa ze slecna\pani ma proste smulu na patogeni zony :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

rozhodně pokud je problem s více spotřebiči a ješte k tomu s novýmy tak bych nechal udělat revizi elekterické síte v bytě / domě ono je dost možny jak již rikal vyš huhla že se muže jednat o přepětí nebo náhodné napětové spičky (až 1000 voltu) které elektroniku doslova upečou , nebo stačí špatne dotažené nulové vodiče v zasuvkách či rozvadeči a je problém taky rozhodně revizi el. síte !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
vysavacem to urcite neni ja sve ps3 vysavam casto a mam jej skoro 3 roky a v pohode jinak jak napsal Huhla jestli to neni zasuvkou stacilo by premerit zasuvku urcite to bude v ni nebo natahnout prodluzku z jine zasuvky a nebo je tu posledni alternativa ze slecna\pani ma proste smulu na patogeni zony :)

Stou prodlužkou to zkusím, ale je to nový barák takže elektřina by měla být v pořádku, jak píše sinistracz, ale je fakt že to neznamená že to udělali dobře.Rozhodně je to rozumější vysvětlení než že za to může vysavač. Ale problémy s elektronikou nejsou po celém domě většinou jen stou mojí :) takže se přikláním i k názoru že mám hold pěknou smůlu a někdo se mi tam dost směje :D Všem moc děkuju za váš čas a vaše rady vyzkouším od každého něco :)

A snad už budu mít klid a budu si moct zas hrát,hrát a hrát :D Ještě jednou díky!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

To že je jediný servis na konzole PS3 v cele Evropě ve Francii je pravda a nic s tím neuděláme... Pozáruční reklamace řešená přes Sony se odehráva take v zemi žabožroutů a jako bonus je účtována jednotná cena 7000,- Kč za jakoukoliv závadu(např.ulomený znáček na PS3). Jak vidno Sony nemá zájem opravovat konzole po záruce,raději si kup novou,toť politika Sony:cry:

Při neopravitelné závadě na konzoli v záruce,výměna kus za kus.Pokud se závada dá opravit a opakuje se 3x stejná závada nárok na vrácení peněz.(samozřejmostí je že po každé opravě vzniká nárok na 2 letou záruku od data poslední opravy).

Jinak vysavačem to nebude(viz statická elektřina) Je to holt pešek,lepší se o konzoli nestarat jako já,pač Vám díky hutné vrstvě prachu vznikne místo naleštěné černé konzoli krásná matně šedá konzole:cheesygrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Ano s tou Francii je to opravdu tak.. Nedá se nic dělat. Dnes my přišla sms že je k vyzvednutí opravený PS3, což jsem koukala jak blázen když tam byl od pondělí, takže omluva firmě že jsem jim tak křivdila :D Nicméně když jsem se jich ptala co to způsobuje, zdali je to má vina odpověděli mi že ne, že se to děje pořád spoustě lidem takže vy kterým funguje bez problému jste šťastní lidé :) Říkaly že nechápou z čeho to vyráběj :D docela jsme se nasmály..

Všem opět děkuji za rady, ale je to prostě chyba v PS a nic s tím nenadělám takže jak tu již někdo psal mám prostě smůlu.. Mám zas nový PS3 záruka je prodloužena na další 2 roky takže počítám že za pár měsíců se zas ukážu v Elvia servisu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu