Dobrý den. Potřebovala bych radu, pomoc a vysvětlení. Hned jak vyšel PS3 tak jsem si ho pořídila kdysi stál asi 15000,- hahaha. Již musel po páté do servisu a to pokaždé se stejnou chybou ( přestal načítat hry,filmy.. a dělal nesmysli ) Na opravu jsem vždy musela čekat minimálně 1měsíc néli víc jelikož nejbližší autorizovaný servis je ve Francii :-O Po každé opravě my ho vyměnily za zcela nový PS,takže všechna data byla pokaždé ztracena, všechny odměny, trofeje jsou pryč jako bych nikdy nehrála :( uplinulo 5měsíců a šel zas a to je pořád dokola.. Tak jsem si řekla že to není možný aby byl takhle poruchový, tak jsem neváhala a zakoupila si nový PS3 slim asi za 8000,- tuším.Nicméně od koupi neuplinuli ani 3měsíce a dělá mi to samé jen navíc mi hlásí několik error-ů jeden znich je 8001002B a spoustu dalších. Začlo to od doby co jsem zaktualizovala GT5, hra přestala fungovat nenačetla se mi žádná hra od Sony, jen po úmorném snažení načetl NHL.Teď již nenačte ani film... Co dělám špatně? PS pravidelně čistím od prachu už nevím co víc pro něj udělat.Když si to tak zpočítám tak byl víc v servisu než doma.Jak je to možné, to mám takovou smůlu nebo je to normální? V tom případě nechápu jak si to takto velká společnost může dovolit, ani stránky které mají uvedené v každé hře v jejím prospektu tak i tel číslo které jsem vyhrabala z GTA nefungují. Zkoušela jsem volat paní mi řekla že je to stará hra a že již dávno to není číslo na společnost, ale když jsem zakoupila Little Big planet 2 ( uplně nová hra) bylo tam stejné číslo, takže ještě ze mě dělaj kravku...Když jsem chtěla reklamovat starý PS3 na centrále v Praze mi bylo řečeno že bych musela poslat dopis do Francie a tam zažádat, přijde mi to jako dost velký nesmysl nebo je opravdu firma SONY tak neschopná? Opravdu už NIKDY víc, kdyby se mi člověk od sony dostal do ruky tak...nevim :)Omlouvám se za své rozhořčení, ale už je to fakt moc kdyby to stálo 1000kč tak to vezmu a rozšlapu na kousky, ale je to pro mě celkem drahá věc a rozšlapat ho nemůžu i když bych to nejradši udělala, k ničemu jinému pro mě totiž PS není. Tak Vás prosím můžete mi poradit? Co mám dělat? jak postupovat při té reklamaci? Nebo bude lepší když se jich co nejdřív zbavím? je třeba xbox lepší? Už nevím na koho se mám obrátit. Mockrát předem děkuju a přeji hezký den8)
Otázka
zskardova
Dobrý den. Potřebovala bych radu, pomoc a vysvětlení. Hned jak vyšel PS3 tak jsem si ho pořídila kdysi stál asi 15000,- hahaha. Již musel po páté do servisu a to pokaždé se stejnou chybou ( přestal načítat hry,filmy.. a dělal nesmysli ) Na opravu jsem vždy musela čekat minimálně 1měsíc néli víc jelikož nejbližší autorizovaný servis je ve Francii :-O Po každé opravě my ho vyměnily za zcela nový PS,takže všechna data byla pokaždé ztracena, všechny odměny, trofeje jsou pryč jako bych nikdy nehrála :( uplinulo 5měsíců a šel zas a to je pořád dokola.. Tak jsem si řekla že to není možný aby byl takhle poruchový, tak jsem neváhala a zakoupila si nový PS3 slim asi za 8000,- tuším.Nicméně od koupi neuplinuli ani 3měsíce a dělá mi to samé jen navíc mi hlásí několik error-ů jeden znich je 8001002B a spoustu dalších. Začlo to od doby co jsem zaktualizovala GT5, hra přestala fungovat nenačetla se mi žádná hra od Sony, jen po úmorném snažení načetl NHL.Teď již nenačte ani film... Co dělám špatně? PS pravidelně čistím od prachu už nevím co víc pro něj udělat.Když si to tak zpočítám tak byl víc v servisu než doma.Jak je to možné, to mám takovou smůlu nebo je to normální? V tom případě nechápu jak si to takto velká společnost může dovolit, ani stránky které mají uvedené v každé hře v jejím prospektu tak i tel číslo které jsem vyhrabala z GTA nefungují. Zkoušela jsem volat paní mi řekla že je to stará hra a že již dávno to není číslo na společnost, ale když jsem zakoupila Little Big planet 2 ( uplně nová hra) bylo tam stejné číslo, takže ještě ze mě dělaj kravku...Když jsem chtěla reklamovat starý PS3 na centrále v Praze mi bylo řečeno že bych musela poslat dopis do Francie a tam zažádat, přijde mi to jako dost velký nesmysl nebo je opravdu firma SONY tak neschopná? Opravdu už NIKDY víc, kdyby se mi člověk od sony dostal do ruky tak...nevim :)Omlouvám se za své rozhořčení, ale už je to fakt moc kdyby to stálo 1000kč tak to vezmu a rozšlapu na kousky, ale je to pro mě celkem drahá věc a rozšlapat ho nemůžu i když bych to nejradši udělala, k ničemu jinému pro mě totiž PS není. Tak Vás prosím můžete mi poradit? Co mám dělat? jak postupovat při té reklamaci? Nebo bude lepší když se jich co nejdřív zbavím? je třeba xbox lepší? Už nevím na koho se mám obrátit. Mockrát předem děkuju a přeji hezký den8)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
21 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.