hutt Odesláno Leden 30, 2011 Nahlásit Share Odesláno Leden 30, 2011 Ahoj, koupil jsem použité PSP 3004 bez manuálu a jsem úplný začátečník. Nevím, jak načíst dříve uloženou hru, tam kde jsem skončil. Nikde nemůžu najít load game, jako je to třeba u her na PC. Konkrétně jsem to zkoušel na Medal of Honor a Resistance. V nastavení jsem zvolil Autosafe a když hru vypínám, tak se to ukládá na kartu, ale pak už nevím, jak jí vyvolat. Nejspíš to vypadá, že jsem blbější, než syn vesnického id.ota a a televizní rosničky, ale i tak doufám, že mi někdo poradíte. Předem děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hutt Odesláno Leden 31, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 31, 2011 Nikdo neporadí ? :cry: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4qug Odesláno Únor 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 Autosave je automatické ukládání ve hře stačí jen dát continue . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hutt Odesláno Únor 1, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 Díky, problém je, že když dám continue, tak hra začne vždycky od začátku, i když jsem jí předtím hrál třeba půl hodiny. Nemůže to být třeba kartou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreb Odesláno Únor 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 musíš pustit hru a v ní dat load game ... kdyštak se podívej v pc jestli se ti to ukládá jdi ms0/psp/SAVADATA/xxxxxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...