Wave Odesláno Únor 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 Dobrý den mám PSP 3001 a nemůžu u něj najít date code díval jsem se na různé fotografie z jiných PSP ale já tam ten date code nemůžu opravdu nikde najít PSP je z Ameriky...nevíte kde by mohl být..? Děkuji za odpovědi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 pítr Odesláno Únor 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 pod baterkou :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Wave Odesláno Únor 1, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 jo právě že tam není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 pítr Odesláno Únor 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 to je blbost tak to nikdo sloupnul no :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Wave Odesláno Únor 1, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 nene všechny tabulky tam jsou díval jsem se na ostatní fotografie a mám tam stejnou polovinu ale date code tam už není a psp je nové.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Raczek Odesláno Únor 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 nutně tam nemusí být, taky už jsem na pár pspček narazil kde nebyl, bylo tam jenom sériové číslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Wave Odesláno Únor 1, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 jo tak to je asi můj případ a nějak se zjistit nedá...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NuM3Ro Odesláno Únor 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 1, 2011 Date Code nemusí být na každým PSPčku - najdou se vyjímky. Sám jsem třeba měl 2000 (Japonsko) a taky tam napsanej nebyl. Jinak jakou máš základku zjistíš pomocí Homebrew "PSPident". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...